خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی خبر داد؛

راه اندازی 78 واحد صنعتی در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۲۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 78 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان مرکزی راه‌اندازی شده و به جرگه کانون‌های تولید در پایتخت صنعتی کشور پیوسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طیب میرزایی افزود: با آغاز به کار این واحدهای تولیدی و صنعتی، شمار صنایع کوچک و متوسط فعال تولیدی و صنعتی در استان مرکزی به 2100 واحد رسید.

وی با بیان اینکه 33 شهرک و ناحیه صنعتی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: کمبود زمین، وجود محدودیت‌های زیست محیطی، کمبود زمین صنعتی دارای زیرساخت، کسری 1450 لیتر برثانیه آب و کسری 516 مگاوات برق در شهرکها و نواحی صنعتی استان مرکزی، از مهمترین مشکلات فعالان صنعتی و یا متقاضیان سرمایه‌گذاری در این استان است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: شمار واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در استان مرکزی که در سال جاری به چرخه‌ تولید بازگشته‌اند و فعالیت خود را مجدداً آغاز کرده اند 35 واحد است.

میرزایی با اشاره به اینکه راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد در استان مرکزی از سال 94 کلید خورده است، تصریح کرد: در مجموع 6 سال اخیر با حمایت‌ نهادهای مختلف اجرایی به خصوص شرکت شهرکهای صنعتی استان، 394 واحد تولیدی راکد حیات مجدد یافتند.

وی بیان داشت: ایجاد شهرک صنعتی شهید حاج قاسم سلیمانی به مساحت 2000 هکتار در شهرستان زرندیه، عقد تفاهم‌نامه با شرکت برق منطقه‌ای باختر برای راه‌اندازی پست برق در شهرکها و نواحی صنعتی مامونیه، خیرآباد و نخجیروان برای تامین برق به میزان 135 مگاوات و توسعه شهرک صنعتی محلات به مساحت 800 هکتار از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری است که تا پایان سال عملیاتی می‌شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز