خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت تهران در مراسم معارفه شهردار قزوین:

کشور و شهرهای ما گران اداره می‌شوند/تبدیل قزوین به بلده طیبه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۵۹

امام جمعه موقت تهران گفت: طبق آیات قرآن بلده طیبه، شهری با اقتصاد شکوفا است و در نتیجه مهیا بودن شرایط و پیشرفت مردم نیز از نعمت خداوند شکرگزاری می‌کنند، در حال حاضر نیز باید با حفظ سرمایه‌های شهر، قزوین به بلده طیبه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در مراسم  تکریم و معارفه شهردار قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: امیدواریم مدیریت شهری با پیوند با اعضای شورای شهر ظرفیت‌های موجود را ارتقا دهند.

عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه ادامه داد: رضایت مندی مردم موضوع مهمی است که باید به عنوان یک شاخص رصد شده، تصمیمات ما از پشتوانه علمی برخوردار بوده و در زمان کمتر اجرا شود تا به رضایتمندی منجر شود.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: یکی از هویت‌های اصلی قزوین باغداری سنتی است و در همین راستا با مهندسی آبیاری باغ‌ها، سیلاب‌ها در تمام باغستان پخش می‌شد.

ابوترابی فرد عنوان کرد: در حال حاضر در کشور کاستی‌های مختلفی وجود دارد که باید در راستای شناخت و رفع آن‌ها قدم برداشت، البته باید دستاوردهای بزرگ کشور را نیز مورد توجه قرار داد.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه شهرداری باید با هزینه کم اداره شود، اظهار کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که کشور و شهرهای ما با هزینه‌های بالا و گران اداره می‌شوند و به عنوان نمونه برای پرداخت دستمزدها اوراق را می‌فروشیم که این امر نکته خوبی به شمار نمی‌آید و باید اوراق برای بودجه‌های عمرانی هزینه شوند.

ابوترابی فرد گفت: در مدیریت عالمانه شهر نباید برای اداره شهر از فروش تراکم استفاده کرد، ضمن اینکه باید تلاش شود تا خدمات مناسب به مردم ارائه شده و هزینه‌های آن دریافت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز