خبرگزاری کار ایران

توضیح مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد درباره اقدام به خودسوزی یکی از ایثارگران استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۸۱

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدام به خودسوزی یکی از ایثارگران این استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، سید منصور موسوی در این خصوص گفت: صبح روز جاری سه‌شنبه ۲۷ مهرماه یکی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور پیگیری درخواست خود به امور ایثارگران استانداری این استان مراجعه کرده است که مسئولین استانداری این ایثارگر را طی نامه ای به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.

وی افزود: این ایثارگر پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران در مر حله اول با مراجعه به  حوزه معاونت تعاون مشکلات ایشان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی  برای بار اول با حضور در پشت بام ساختمان بنیاد تهدید به خودکشی می‌کند که با تلاش و سرعت عمل همکاران بنیاد و مشاوره های لازم  از بروز آسیب‌ جلوگیری می‌شود و سپس با حضور وی و اعضای کمیته موارد خاص (کمیته بحران )صورتجلسه ای به منظور حل مشکلاتش تدوین  شد، و اما در ادامه ایثارگر مورد نظر پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران  با هدایت حراست بنیاد بدرقه شد، نامبرده بعد از چند دقیقه مجددآ در بیرون از فضای بنیاد شهید وجلو درب اصلی بنیاد اقدام به خودسوزی کرده است که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: این شخص ایثارگر به‌سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجرا است که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی وی باشیم.

قاضی زاده هاشمی  معاون رئیسی جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در پی بروز این حادثه دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع این موضوع صادر و نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده است.

سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی خودسوزی این  فرزند شهد در استان دستور رسیدگی دقیق موضوع و برخورد با خاطیان و سهل انگاران را صادر کرد.

وی ضمن ابراز نگرانی و ناراحتی از موضوع پیش آمده، اظهار داشت: فرزندان شهدا میراث ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند و صیانت از آنها دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب است.

نماینده عالی دولت در استان خواستار آسیب‌شناسی و بررسی دقیق و در اسرع وقت در مورد دلایل این خودسوزی‌ شد.

استاندار تاکید کرد: پس از بررسی دقیق موضوع، در صورت  بی توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران با مقصران برخورد خواهد شد.

وی به مسئولان بنیاد شهید استان به صورت جدی تذکر داد و گفت: بی توجهی به مطالبات و خواسته های خانواده شهدا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

استاندار خواستار ورود اداره کل  بازرسی استان و دادستان مرکز استان و دیگر نهادهای مربوطه به قید فوریت در این خصوص شد و افزود: این مهم باید در اولویت بررسی باشد و نتیجه بررسی در اسرع وقت به استاندار گزارش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز