خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در تربت‌حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۹۱۵

فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: طی ۶ ماه نخست امسال کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سرهنگ علی‌اکبر کیانی در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در این شهرستان افزود: خوشبختانه امسال در بحث تصادفات رانندگی شاهد کاهش ۵۰ درصدی تصادف در تربت حیدریه هستیم که این موفقیت‌ مرهون تلاش شبانه روزی همکاران ما در نیروی انتظامی و  سایر دستگاه‌های اجرایی و به خصوص شورای تامین شهرستان است.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی همکاران ما، در این شهرستان هیچ پرونده قتل کشف نشده ای نداریم و همه جرایم مهم مسلحانه یا غیرمسلحانه، در کمتر از  ۱۲ ساعت شناسایی و عاملانش دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت:با رویکرد جدید شورای اسلامی شهر تربت حیدریه، به زودی شاهد تحقق دولت الکترونیک به صورت صدرصدی در این خطه خواهیم بود.

کیانی افزود: در راستای ارتقای توان رزمی و عملیاتی این یگان انتظامی، از هفته نیروی انتظامی پارسال تاکنون، ۴۰ دستگاه خودرو به مجموعه لجستیکی نیروی انتظامی تربت‌حیدریه اضافه شده‌ است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه هم در این مراسم گفت: امروز تمامی دولت‌ها بر این نکته اذعان دارند که رکن محوری و مهم توسعه، تامین امنیت است.

حسین شرافتی‌راد افزود: این بدان معناست که تا زمانی که امنیت آحاد جامعه تامین نشود آن کشور رنگ پیشرفت و توسعه را به خود نخواهد دید.

وی ادامه داد: امروز مردم ایران از حیث تامین امنیتی که بر سرتاسر کشور حاکم شده، خود را مدیون تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح می‌دانند چنانکه  از حیث تامین سلامت و موفقیت‌های حوزه مبارزه با همه گیری کرونا خود را مدیون سربازان حوزه سلامت کشور می‌دانند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز