خبرگزاری کار ایران

چالش‌های زندگی یک محیط‌بان با ۱۵۰ ساچمه در بدن

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۶۸

«ماه در می‌‎زند» در تازه‌ترین قسمت خود میزبان یک محیط‌بان و خانواده‌اش بود که از چالش‌های زندگی با این شغل سخت گفتند.

به گزارش ایلنا، برنامه «ماه در می‎‌‎زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن می‌رود شنبه‌شب میزبان یک محیط‌بان و خانواده‌اش بود که قصه‌ای از لحظات پر از دلهره رویارویی او با یک شکارچی بی‌رحم را روایت کردند. 

عباد سارخی در روایت قصه‌اش از یکی از روزهایی بود که به خاطر تعطیلات نوروز مامور اسلحه‌خانه در مرخصی بوده و این محیط‌بان و یکی از همکارانش بدون اسلحه و با دست خالی با یک شکارچی بی‌رحم رودررو شدند: ما دستمان خالی بود. قرار بود همان روز شیفت عید من تمام شود و بعد از چند روز به خانه برمی‌گردم. به آن شکارچی که برخوردیم هر چه گفتیم دستمان خالی است و کاری با او نداریم او شروع به تیراندازی به ما کرد. 

عباد سارخی که در سر و کمرش با جراحت روبه‌رو شد و هنوز هم بیش از ۱۵۰ ساچمه در بدن دارد در بخش‌های مختلفی از برنامه از عشقی گفت که به شغلش و حفاظت از محیط زیست دارد. عشقی که همسرش نیز در آن با او شریک است و به خصوص بعد از آن اتفاق تلخ و به خاطر دردهایی که به دلیل وجود ساچمه‌ها در بدن این محیط‌بان وجود دارد، با او همراهی می‌کند. 

در بخش دیگری از این برنامه دختر این محیط‎‌بان هم درباره شغل پدرش گفت: شاید از دور به نظر برسد که محیط‌بان‌ها کار راحتی دارند ولی در واقعیت کار آن‌ها سخت است. اوایل شاید درک نمی‌کردم و می‌پرسیدم چرا وارد این شغل شدی ولی الان واقعا از شغل پدرم لذت می‌برم. 

«ماه در می‌زند» هر شب ساعت۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ به تهیه‌کنندگی سیدجواد محسنی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز