خبرگزاری کار ایران

ماجرای یک فرزندخواندگی متفاوت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۳۶۳

«ماه در می‌زند» در تازه‌ترین قسمت خود به ماجرای یک فرزندخواندگی متفاوت پرداخت.

به گزارش ایلنا، برنامه تلویزیونی «ماه در می‌زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد در ایام محرم و صفر هر روز روی آنتن شبکه دو می‌رود جمعه‌شب میزبان دو مادر مجرد با قصه‌های متفاوت بود. 

هانیه در روایت قصه خود از روزهایی گفت که بر اثر یک اتفاق به شیرخوارگاه آمنه رفته و پس از مدتی که به عنوان داوطلب در آنجا مشغول به کار بوده حامی یک کودک سندروم داون می‌شود. او درباره دلیل این اتفاق گفت: این بچه با همه بچه‌های شیرخوارگاه متفاوت بود چون سندروم داون بود و مثل بقیه نوزادان شیرخوارگاه برای تامین نیازهایش گریه نمی‌کرد. 

هانیه پس از مدتی تصمیم می‌گیرد که عسل را به فرزندخواندگی قبول کند تا بهتر بتواند کارهای آموزشی او را پیگیری کند. 

نجمه دیگر مهمان این برنامه بود که قصه پرفراز و نشیب زندگی خود را از روزی که متوجه می‌شود فرزند واقعی پدر و مادرش نیست تا زمانی که با مشکلاتی که در زندگی مشترکش پیش می‌آید مجبور به جدایی می‌شود و به سختی فرزندش را به تنهایی بزرگ می‎‌کند روایت کرد. 

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت ۱۹ و تکرار آن هر روز ساعت۱۲ به تهیه‌کنندگی سیدجواد محسنی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز