خبرگزاری کار ایران

راه اندازی ۱۶ کارگاه تولید ماسک در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۴۵

مدیر موسسه امیدواران منتظر (عج) از راه اندازی ۱۶ کارگاه تولید ماسک در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا،رضا محمدزاده، مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا ۱۶ کارگاه تولید ماسک توسط این موسسه در ارومیه راه اندازی شده است گفت: روزانه ۱۵ هزار ماسک در این کارگاه ها تولید و روانه بازار. مصرف می شود.

وی با بیان اینکه ضدعفونی معابر نیز یکی دیگر از اقدامات این موسسه برای مقابله با کرونا بوده است، افزود: در این راستا ۳۰ هزار لیتر محول برای ضدعفونی معابر استفاده شده و دراین مدت ۳۰۰ بسته بهداشتی توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در ۱۰ مرحله دو هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده و مرحله یازدهم این طرح نیز در آینده نزدیک اجرا می‌شود.

محمدزاده طراحی و ساخت دستگاه ضدعفونی کننده ماسک و ملزومات بیمارستانی با استفاده از اشعه UV، طراحی و ساخت دستگاه ضدعفونی ناوگان حمل و نقل شهری و اماکن عمومی، حمایت از  ۳۱ نفر فعالان فرهنگی و اجتماعی آسیب‌دیده از کرونا را از دیگر اقدامات مؤسسه امیدواران منتظر(عج) برای مقابله با کرونا بوده است.

وی به  راه‌اندازی کارگاه تولید چیپس میوه توسط موسسه اشاره کرد و گفت: این کارگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰ مترمربع و با ظرفیت تولید ۱۲ تن میوه خشک و اشتغال‌زایی برای ۱۲ نفر ساخته شده است.

مدیر مؤسسه امیدواران منتظر(عج) آذربایجان‌غربی بیان کرد: ۴۶ نفر اعضای ثابت مؤسسه را تشکیل می‌دهند و با احتساب افرادی که در دوره‌های این مؤسسه شرکت می‌کنند اعضای آن به دو هزار نفر می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز