خبرگزاری کار ایران

تأکید استاندار گیلان بر توسعه خطوط جدید تولید برای فراهم‌سازی فرصت‌های شغلی بیشتر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۹۸۲

استاندار گیلان گفت: قانع به ظرفیت اشتغال کنونی واحدهای تولیدی نیستیم و لازمست با راه‌اندازی خطوط جدید تولید و فراهم نمودن زمینه توسعه فعالیت آنها، بر شمار فرصت های شغلی افزوده شود.

به گزارش ایلنا از رشت،ارسلان زارع پس از بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شعار راهبردی تعیین شده برای امسال و نیز اهمیت کمک به فرآیند تولید اظهار داشت: صنعت، یکی از ارکان تولید است و با وجود فشارهای ناشی از تحریم‌های غیرقانونی علیه ملت و کشور ما، برنامه ریزی های دولت بر این امر استوار بوده که بخش خصوصی به آینده امیدوار باشد.

وی هم افزایی دستگاه های مختلف را موجب کاهش مشکلات خواند و ادامه داد: تاکید دارم که مصوبات و تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با جدیت پیگیری و اجرایی شود.
 
استاندار گیلان با اشاره به بازدیدهای خود از واحدهای صنعتی و تولیدی و برگزاری جلسات این کارگروه در محل این واحدها گفت: انتظار دارم همه دستگاه ها، همکاری و همراهی لازم برای رفع مشکلات را داشته باشند.
 
 زارع خاطرنشان کرد: به‌هیچ وجه قانع به ظرفیت اشتغال کنونی واحدها نیستیم و لازمست با راه اندازی خطوط جدید تولید و فراهم نمودن زمینه توسعه فعالیت آنها، بر شمار فرصت های شغلی افزوده شود.
 
نماینده عالی دولت در گیلان امروز از یک واحد تولید ماسک یک‌بار مصرف پزشکی که با ظرفیت تولید سالانه ۶۶ میلیون عدد و اشتغال ۵۵ نفر در حال فعالیت است، بازدید کرد. وی همچنین از یک واحد تولید کانال‌های پیش‌ساخته و لوله‌های بتنی با اشتغال مستقیم برای یکصد نفر بازدید کرد. 
 
استاندار گیلان در ادامه برنامه های خود، از یک واحد صنعتی تولید نوشابه‌های گازدار که با حجم سرمایه‌گذاری ۵۲ میلیارد ریال و با ظرفیت تولید سالانه ۱۱۹ میلیون لیتر و اشتغالزایی برای یکصد نفر در حال فعالیت است، بازدید کرد. 
 
در این بازدیدها استاندار گیلان ضمن بررسی مشکلات و موانع این واحدهای صنعتی و تولیدی دستورهای لازم برای رفع موانع را صادر کرد.
وی همچنین با حضور در پژوهشکده بیوتکنولوژی شمال کشور در رشت، بخش‌های مختلف این مجموعه را مورد بازدید قرار داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز