خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان مهر در مراسم هفته خبرنگار:

ظرفیت‌های منطقه را به سرمایه‌گذاران معرفی کنید

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۳۰

بحثفناوری اطلاعات به سرعت رو به پیشرفت است و اگر ما به روز نباشیم قطعا نمی‌توانیم بهره کافی را ببریم و وجود برنامه‌های اطلاع رسانی اجتماعی در فضای مجازی در پخش اخبار بسیار موثرند و دنیا را کوچک کرده‌اند.

فرماندار شهرستان مهر که به مناسبت هفته خبرنگار در جمع خبرنگاران شهرستان‌های لامرد و مهر سخن می‌گفت، با بیان این مطلب که مسائل حاشیه‌ای را باید کنار گذاشت و ظرفیت‌ها و توانایی‌های منطقه را بگوئیم و به فکر نقد سازنده در نگاه به پیشرفت‌ها باشیم، افزود: یکی از وظایف خبرنگاران معرفی ظرفیت‌های منطقه به سرمایه گذاران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، سید محمدموسوی که یکی از سخنرانان مراسم روز خبرنگار بود با تبریک به خبرنگاران شهرستانهای لامرد و مهر، گفت: جوانان منطقه هم در شهرستان مُهر و هم شهرستان لامِرد از استعدادهای زیادی برخوردارند و از نظر مسائل سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نشان داده‌اند که دارای استعداد‌های بسیار زیادی هستند و حتی از دیگر نقاط استان یک سر و گردن بالاترند و باید این استعداد‌ها بهینه و به کار گرفته شوند.

فرماندار مهر تصریح کرد: بحثفناوری اطلاعات به سرعت رو به پیشرفت است و اگر ما به روز نباشیم قطعا نمی‌توانیم بهره کافی را ببریم و وجود برنامه‌های اطلاع رسانی اجتماعی در فضای مجازی نظیر واتساپ و… در پخش اخبار بسیار موثرند و دنیا را کوچک کرده‌اند.

سید محمد موسوی نیز در این مراسم بیان داشت: خبرنگاری فرصتی است که از سوی خداوند برای امتحان، به شما داده شده است که پشت این فرصت تهدیدی وجود دارد و باید خیلی مراقب باشید چرا که شما در قضاوت‌ها باید مثل یک قاضی دقیق عمل کنید تا مبادا نادانسته و از روی سهل انگاری با انتشار خبری آبروی شخصی را خدشه دار کنید.

وی افزود: خبرنگاران صدای گویای مسئولین‌اند و مسئولین بدون وجود خبرنگاران قادر به ارائه عملکرد خود به مردم نیستند.

موسوی با اشاره به هفتهٔ دولت گفت: در آستانهٔ شروع هفتهٔ دولت، خبرنگاران سعی کنند پیشرفت‌های حاصل شده در این مدت کوتاه را پوشش دهند.

فرماندار مهر با تاکید بر اینکه اشتغال شهرستان مهر که یکی از معضلات بزرگ می‌باشد، گفت: تنها راه مقابله با بیکاری نیز ورود سرمایه به منطقه با توجه به موقعیت استثنایی منطقه در کشور می‌باشد که این امر تا حدودی محقق شده است.

در ادامه گفت: مسائل حاشیه‌ای را باید کنار گذاشت و ظرفیت‌ها و توانایی‌های منطقه را بگوئیم و به فکر نقد سازنده در نگاه به پیشرفت‌ها باشیم.

وی نقش خبرنگاران در شناساندن ظرفیت‌های منطقه به سرمایه گذاران را نقشی بی‌بدیل دانست و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه این توانایی را دارند که برخی مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه را بیان نمایند و در اصلاح آن کمک کنند.

در ابتدای مراسم نیز مدیران سایت‌ها و خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز برخی مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز