خبرگزاری کار ایران

آماده باش کارکنان آرامستان های استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۰۹۸

آنچه که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم افزایش بی سابقه متوفیان ناشی از بیماری کرونا است که غم و مصیبت جانکاهی را برای خانواده‌ها به ارمغان آورده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آرامستان های شهرداری اصفهان، تدفین غریبانه و خداحافظی تلخ با متوفیان کرونایی و غم ناشی از آن، ممنوعیت برگزاری مجالس ترحیم و ده ها مشکل دیگر اتفاقاتی است که همه در سایه تلخ کرونا در حال رخ دادن است. شرایط بحرانی اخیر نشان از روزهایی غم بار و دردناک را می دهد؛ روزهایی که شاید هیچگاه تصور آن را نمی کردیم.

 تمامی کارکنان و خادمان آرامستان ها به حالت آماده‌باش درآمده اند و با تلاش و کوششی وصف ناپذیر، مسئولیت انجام آیین‌های خاکسپاری متوفیان را عهده‌دار هستند.

افزایش تعداد متوفیان باعث شده خادمان آرامستان در شرایطی بسیار سخت و دلهره آور در شیفت های اضافی و اضطراری نسبت به تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی اقدام و به امور متوفیان رسیدگی کنند و این در حالی است که اگر این شرایط ادامه یابد، قطعا در آینده ای نزدیک دچار مشکل شده و با بحران جدی تری مواجه خواهیم شد.

بنابراین سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با توجه به افزایش مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا و بروز شرایط بحرانی وظیفه خود می‌داند به همه همشهریان عزیزهشدار دهد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات به کمک و یاری کادر درمان و خادمان خود در آرامستان ها شتافته و از هرگونه بی توجهی و سهل انگاری که زمینه ابتلاء و یا از دست دادن تعداد دیگری از هموطنانمان را فراهم کند به جد خودداری کنند.

بی شک همکاری و همراهی همشهریان گرامی باعث خواهد شد سایه شوم مرگ کرونایی از سر این سامان برچیده و بیش از این شاهد غم و رنج و درد دیگران نباشیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز