خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون رئیس جمهوری صورت گرفت؛

افتتاح استودیوهای رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۵۵۶

استودیوهای رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز گیلان با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه بودجه، رئیس سازمان صدا و سیما و استاندار گیلان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیین افتتاح استودیوهای رادیویی، تلویزیونی، واحد سیارHD و تجهیز کامل ساختمان ولایت صدا و سیمای مرکز گیلان امروز همزمان با آغاز دهه‌ی امامت و ولایت،با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و ارسلان زارع استاندار برگزار شد.

استاندار گیلان در این مراسم با تبریک دهه ی امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر ، برگزاری این مراسم افتتاحیه را در راستای توسعه ی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان نقش آفرین و موثر دانست.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی متأثر از مشارکت حداکثری مردم آگاه و خواست آنان بوده ، گفت: پیگیری رویکردها و مطالبات مردمی به عنوان آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی، وجهه همت مسئولان است.
 
زارع با بیان اینکه رسانه ملی طی سال‌های اخیر در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی و همراهی امپراتوری های رسانه ای، توانسته به خوبی حافظ منافع ملت ایران باشد، افزود: طی افزون بر ۱۷ ماه گذشته در جریان شیوع ویروس کرونا نیز رسانه ملی در کنار ستاد ملی مقابله با این بیماری و کادر بهداشت و درمان در  فرآیند علم آموزی فرزندان‌مان در قالب مدرسه تلویزیونی ایران و نیز فرهنگ سازی و آگاهی افزایی های عمومی در تغییر سبک زندگی، نقش‌آفرینی مؤثری داشته است.
 
وی به نقش صدا و سیما در انعکاس واقع بینانه مشکلات مردم به مسئولان اشاره و خاطرنشان کرد: بیان دستاوردها و خدمات دولت و همه ارکان نظام به مردم زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه و اعتماد آنان به نظام و آینده درخشان انقلاب در توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خواهد بود.
 
نماینده عالی دولت در استان به برنامه‌ریزی های ارزنده صدا و سیمای مرکز گیلان در تولید محتواهای مختلف و نیز تهیه اخبار و اطلاع‌رسانی به مردم اشاره و از تلاش‌های دست‌اندرکاران قدردانی کرد.
 
استاندار گیلان گفت: به طور قطع با افتتاحیه های امروز شاهد ارتقاء سطح کیفیت برنامه‌های تولید و پخش‌ صدا و سیما و رضایتمندی مردم خواهیم بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز