خبرگزاری کار ایران

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار،صبح دیروز ؛

همه مطالبات کارگران کنتورسازی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۶۱۰

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین از پرداخت همه مطالبات کارگران کنتورسازی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار گفت: کارخانه کنتور سازی به دلایل متعدد به ویژه سوء مدیریت از حدود ۵ سال گذشته دچار مشکل در روند تولید شد.

وی افزود: در این مدت روند تولید نسبت به ظرفیت اسمی کاهش قابل ملاحظه‌ای داشت.

حبیبی گفت: مطالبات مالیاتی تامین اجتماعی و دستگاه‌های خدمات رسان فشار زیادی را به کارخانه وارد می‌کرد و عملا توان پرداخت آن وجود نداشت.

معاون سیاسی استاندار گفت: مدیریت استان طی دو ، سه سال اخیر با پیگیری موضوع و حمایت مقطعی اجازه تعطیلی واحد را ندادند ولی با توجه به افزایش روزافزون مطالبات بیرونی، اداری، مالیاتی و عدم تأمین مواد اولیه که به واسطه سوء مدیریت بوده، به ناچار واحد تولیدی از ابتدای امسال تعطیل شد البته پیگیری‌ها به منظور آغاز مجدد فعالیت آن در حال پیگیری است که امیدواریم به زودی عملی شود.

وی در ادامه گفت : یکی از نگرانی‌های جدی معوقات و مطالبات کارگری است که برخی از آنها تا ۲۴ ماه حقوق و مزایا دریافت نکرده بودند.

حبیبی معاون استاندار قزوین بیان داشت: طی دو مرحله قبلی بخشی از مطالبات کارگران با تدبیر استاندار محترم مدیران دستگاه ها مدیران استان و هم دستگاه قضایی پرداخت شد.

معاون سیاسی استاندار خاطرنشان کرد: در سفر اخیر آقای نوبخت -معاون رئیس جمهور به استان ، مبلغی از محل فروش بخشی از سهام شرکت کنتور سازی در یکی از استان‌های دیگر به خزانه واریز شده بود که مجددا به استان عودت داده شد تا مطالبات کارگران پرداخت شود نهایتاً همه مطالبات و معوقات کارگران کنتورسازی دیروز صبح  به حساب آنها واریز شد.

به گفته حبیبی همه کارگران برای دریافت بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی استان معرفی و از ۱۵ شهریور ماه بیمه بیکاری آنها برقرار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز