خبرگزاری کار ایران

جوابیه شرکت «سیمان فارس نو» به اخبار منتشر شده درباره حقوق اعضا هیات مدیره شرکت های سیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۲۳۵

شرکت سیمان فارس نو در ادامه واکنش ها به اخبار منتشر شده در خصوص حقوق اعضا هیات مدیره شرکت های سیمانی زیر مجموعه شستا در استان فارس اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به ادعاهای کذب مطرح شده، آن هم در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها ، توسط برخی افراد با اهداف نامعلوم، لازم می دانیم موارد به شرح ذیل را اعلام کنیم:

دستاوردهای مالی شرکت سیمان فارس نو درسال 99

بارهنمودهای رهبر معظم انقلاب، درسال جهش تولید(سال 99) علیرغم تمامی کمبودها و مشکلات خصوصاً در زمینه تأمین انرژی (گاز، برق و مازوت)، همینطور مشکل تأمین قطعات به دلیل تحریم های ظالمانه و مشکلات صادرات کالا، این شرکت موفق به تولید سیمان به میزان یک میلیون و 107 هزار و 530 تن سیمان و افزایش تولید به میزان 13 درصد شد.

با وجود تمامی مشکلات و موانع و با تاکیدها و حمایت های مدیران محترم عامل شستا و سیمان تأمین، شرکت موفق به کسب سود عملیاتی به مبلغ یک میلیون و 343 هزار و 291 میلیون ریال شد که نسبت به سال قبل شاهد رشد 48 درصدی بودیم.

حقوق ومزایای اعضای موظف هیئت مدیره

در این شرکت  مطابق قانون شرکتهای عمومی غیر دولتی و بسیار پایین تر از اعداد اعلامی، مبالغ تعیین و پرداخت شده است. ضمناً هیچگونه پاداش تحت هرعنوان مانند بهره وری، کارانه و غیره  شامل اعضای هیئت مدیره نشده و حق حضور اعضاء غیر موظف نیز هر سال توسط مجمع عمومی عادی سالیانه تعیین می گردد. به اطلاع می رساند حق حضور اعضاء غیر موظف در سال 99 مبلغ 21 میلیون ریال و توسط مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی 99 تعیین شده بود. این مبلغ در ازای حضور در جلسات هیئت مدیره و به صورت ماهیانه پرداخت می شود.

سوابق مدیر عامل

مدیرعامل این شرکت، آقای احمد شریفی، دارای 24سال سابقه در صنعت سیمان در رده های مختلف می باشند که در سوابق وی، سابقه عضویت در سمت غیر موظف هیئت مدیره چندین شرکت سیمانی و مدیر عاملی شرکت های سیمان سفید نی ریز و همچنین سیمان بهبهان نیز وجود دارد.

محل سکونت مدیرعامل

مدیر عامل این شرکت حدود 36 سال در استان فارس سکونت داشته و دارای منزل شخصی می باشند و از هیچگونه امکانات شامل منزل سازمانی و یا هتل استفاده نکرده و نمی کنند.

پرداخت حقوق و مزایا و بهره وری کارکنان وکارگران

علیرغم وجود مشکلات متعدد، شامل قطعی برق و گاز، این شرکت حتی یک روز نیز تعطیلی نداشته (حتی در سال جاری که دچار قطعی برق و کاهش شدید تولید می باشیم)، تمامی پرداخت های مربوطه  بدون حتی یک روز تاخیر پرداخت شده و  می شود. ضمناً در این دوسال با توجه به رشد تولید و سودآوری، ضمن اعمال تمامی افزایش های قانونی براساس قانون کار، پاداش بهره وری کارگران افزایش قابل توجهی(بیش از 40 درصد) داشته است.

با عنایت به موارد مطروحه فوق و مدارک و مستندات موجود و براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، شرکت سیمان فارس نو(سهامی عام) این حق را خواهد داشت تا در مقابل هرگونه ادعای احتمالی کذب و خلاف واقع علیه کسانیکه بدون مطالعه اطلاعات غلط منتشر و تشویش اذهان عمومی می کنند، اقدامات قانونی را انجام و پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز