خبرگزاری کار ایران

طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داد؛

فوت هفت نفر از شهروندان قزوینی بر اثر کرونا ویروس

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۹۰۴

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار که نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مثبت بود در قزوین فوت کردند.

گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد حسن ارداقیان با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر ۵۳۸ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند و در شبانه روز گذشته نیز یک هزار و ۵۷۶ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در سطح این استان تشخیص داده شده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه طی شبانه روز گذشته ۱۳۱ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونای در بیمارستان های استان قزوین بستری و تحت درمان قرار گرفته اند و ۱۱۳ بیمار ترخیص شدند.

ارداقیان اضافه کرد: در حال حاضر ۴۴ تن از بیماران کرونایی استان قزوین به دلیل شرایط نامساعد از دستگاه های کمک تنفسی در بیمارستان ها استفاده می کنند.

این مسئول یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بستری های ناشی از این بیماری ۲۳ هزار و ۱۰۱ نفر بوده است که متاسفانه تاکنون یک هزار و۶۰۳ تن از شهروندان استان قزوین نیز به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی همچنین از تزریق۱۲۶ دز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون ۲۵ هزار ۸۵۸ دز واکسن کرونا در نوبت اول و دوم در استان تزریق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز