خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در یاسوج:

سال سختی را پشت سر گذاشتیم/ امسال باید با همکاری همه دستگاه‌ها موانع توسعه را برطرف کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۵۹۱

معاون اول رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت صبح امروز وارد یاسوج شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور وارد فرودگاه یاسوج شد و سپس به منظور بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت، به این شهرستان سفر کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور در این سفر با هدف پیگیری وضعیت این شهر زلزله‌زده نشست‌هایی با مسئولان استانی برگزار می‌کند.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، تابش رئیس بنیاد مسکن کشور و حریرچی معاون اجرایی وزارت بهداشت در این سفر معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کنند.

اسحاق جهانگیری در جمع خبرنگاران گفت: دل هر وطن دوست و علاقمندی به ایران با شنیدن خبر زلزله سی‌سخت به درد آمد. دولت از همان لحظه مصوبه خیلی خوبی داشت که منازل آسیب دیده و تخریب شده را سریع بازسازی و تعمیر کنند و دستگاه‌های اجرایی خیلی سریع کارشان را شروع کردند.

وی افزود: سال ۹۹ سال سختی بود؛ هم فشارهای تحریم و هم کرونا را داشتیم. معیشت مردم به سختی گرفتار شده بود و نگرانی‌هایی که مردم نسبت به آینده داشتند و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر این مسائل به زلزله هم گرفتار شدند.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بالایی دارد و می تواند به قطب بزرگ گردشگری و قطب توسعه تبدیل شود.

جهانگیری بیان کرد: امیدواریم هم دولت و مسئولان اقدامات خوبی انجام دهند و بتوانیم موانع توسعه را برطرف کنیم.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: دولت می‌داند امروز مهمترین مسئله کشور بحث تولید است. استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین استان های نفت خیر کشور است. بزرگترین میادین نفتی کشور را دارد. ظرفیت بسیار بزرگی در پتروشیمی دارد. بخش اعظم آب کشور در این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز