خبرگزاری کار ایران

داستان‌های کودکانه «ثمین و امین» با موضوع دوستی با محیط زیست منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۷۲۲

مجموعه شش جلدی داستان‌های کودکانه «ثمین و امین» با موضوع دوستی با محیط زیست نوشته «طاهره شاه‌محمدی» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه داستان شش جلدی «ماجراهای ثمین و امین» برای کودکان پنج تا هشت ساله و با موضوع «دوستی با محیط‌زیست» کاری از واحد کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر (کتاب‌های قاصدک) است که به نویسندگی «طاهره شاه‌محمدی» و تصویرگری «ساناز کریمی‌طاری» روانه بازار کتاب شده است.

عناوین این مجموعه داستانی-آموزشی عبارتند از: «در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم!»، «از زمین مواظبت کنیم، «به کمک بازیافت زمین را نجات دهیم»، «از گرمایش کره زمین جلوگیری کنیم»، «به حفظ انرژی کمک کنیم» و «با محصولات ارگانیک سالم بمانیم».

در توضیح این مجموعه چنین آمده است:

«زمینی که در آن زندگی می‌کنیم متعلق به همه ماست. اما اکنون زمینِ باارزشِ ما در خطر است. انسان‌های زیادی با ناآگاهی، در نابودی چرخه طبیعت گام برمی‌دارند! اکنون زمان مهم و حساسی است و ما باید تلاش کنیم همه انسان‌ها را آگاه کنیم؛ ما باید دست به دست هم دهیم و از زمینِ باارزشِ خود محافظت کنیم.

«ثمین» و «امین» خواهر و برادر کنجکاوی هستند که با دنبال کردن سوالات‌شان و همراهی پدر و مادر، سعی دارند ساده و سرگرم‌کننده  اطلاعات کودکان را درباره محیط‌زیست و چگونگی حفظ و نگهداری آن افزایش دهند، تا کودکان، خود راهِ درست را پیدا کنند.

این مجموعه شش جلدی با زبانی ساده، اطلاعات مفیدی درباره چرخه آب، بازیافت، حفظ زمین و جلوگیری از گرم شدن آن، منابع انرژی و کشاورزی ارگانیک به کودکان بالای پنج سال می‌دهد.»

هر یک از کتاب‌های مصور و رنگی این مجموعه شش جلدی با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در دسترس کودکان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز