خبرگزاری کار ایران

۱۸۵ بازی و سرگرمی برای بچه‌های سه ماهه تا سه ساله

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۷۲۴

کتاب «نخستین بازی‌های شاد و کودکانه» که شامل ۱۸۵ بازی و سرگرمی برای بچه‌های سه ماهه تا سه ساله است نوشته آلموت بارتل با ترجمه لی‌لا لفظی به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «نخستین بازی‌های شاد و کودکانه» که شامل ۱۸۵ بازی و سرگرمی برای بچه‌های سه ماهه تا سه ساله است نوشته آلموت بارتل با ترجمه لی‌لا لفظی به چاپ دوم رسید.

این کتاب که از سوی واحد کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر و در مجموعه کتاب‌های قاصدک روانه بازار کتاب شده، به معرفی روش‌ها و راهنمایی‌هایی مفید در ایجاد انگیزه برای خردسالان هم پرداخته است.

این کتاب که مناسب مطالعه مربیان و والدین است از سوی کتابنامه رشد آموزش و پرورش هم معرفی شده است.

«نخستین بازی‌های شاد و کودکانه» در سیزده فصل شامل: «نخستین بازی‌ها»، «تاب خوردن در آغوش مادر و پدر»، «بازی‌های حسی»، «آب‌بازی»، «کودک شاد و پر تحرک»، «بازی‌های خنده‌دار»، «بازی با شن و ماسه»، «نخستین گام در طبیعت»، «بازی با انگشتان»، «وسایل بازی و شادی»، «قایم باشک» و «صبح تا شام» منتشر شده است.

سرگرمی‌های این کتاب برای نوزادان و خردسالان مناسب است و روش کار آن به این صورت است که ابتدا بزرگ‌تر، جلوی چشمان کودک بازی را انجام می‌دهد و کودک در وهله نخست فقط از تماشای بازی لذت می‌برد. هم‌بازی‌های کودک در این بازی‌ها عمدتا بزرگ‌ترها هستند.

بچه‌های بزرگ‌تر هم از اینکه می‌توانند خودشان بازی‌ها را انجام دهند به وجود می‌آیند. آنها خیلی زود یاد می‌گیرند که این بازی‌ها را با بچه‌های دیگر انجام دهند.

در این کتاب شما علاوه بر ایده‌ها و طرح‌های جالب و مبتکرانه، پیشنهادات مفیدی می‌یابید که به شما کمک می‌کنند ارتباط خوبی با فرزندتان ایجاد کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز