خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور روستایی استانداری:

پوشش بیمه ای برای ۱۰۶ هزار خانوار روستایی قزوینی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۶۵۲

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: ۱۰۶ هزار خانوار روستایی در استان قزوین با پرداخت هزینه از سوی دولت تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، اکرم نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: روستائیانی که مشمول این طرح می‌شوند توسط بهزیستی، کمیته امداد و صنعت، معدن و تجارت به صورت تجمعی به صندوق بیمه معرفی می‌شوند و این دستگاه‌ها بعد از پایان این روند، کارت بیمه را به این افراد تحویل می‌دهند.

مدیرکل امور روستایی استانداری افزود: در استان قزوین ۱۰۶ هزار خانواده روستایی، زیر چتر این بیمه قرار می‌گیرند و تاکنون ۳۸ هزار خانواده تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

نجفی ادامه داد: پیش از این، افراد روستایی، یک سوم هزینه بیمه را پرداخت می‌کردند و دو سوم نیز از سوی دولت پرداخت می‌شد که در مرحله جدید، ۱۰۰ درصد هزینه را دولت پرداخت می‌کند.

وی یادآور شد : منابعی هم برای مسکن خانواده ایتام روستایی اختصاص یافته است که به زودی جزئیات بیشتر از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، ۹۵۲ هزار و ۱۴۹ نفر از جمعیت استان قزوین در نقاط شهری و ۳۲۱ هزار و ۶۱۰ نفر نیز در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز