خبرگزاری کار ایران

خرید کارتن در اَلوکارتن چه مزایا و خصوصیاتی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۰۱۴

کارتن های اسباب کشی ساختار مجهز و مستحکمی دارند و برای حمل وسایل سنگین و مهم مورد استفاده قرار می گیرند. اَلوکارتن کارتن های اسباب کشی را در نوع 3 لایه و 5 لایه معرفی می کند.

کارتن ها برای انتقال، اسباب کشی، بسته بندی مواد غذایی، فروش کالا، بسته های پستی، حمل کتاب، نگهداری وسایل در انبارها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. کارتن ها دامنه کارکردی گسترده ای دارند و جزء لوازم کارا قلمداد می شوند. شرکت اَلوکارتن در عرضه و فروش انواع کارتن، سلفون مبل، تجهیزات بسته بندی و ... فعال است.

خصوصیات کارتن اسباب کشی در اَلوکارتن

کارتن اسباب کشی از جمله محصولات عرضه شده در شرکت اَلوکارتن می باشد. کارتن های اسباب کشی با نمونه کارتن های معمولی که برای فروش میوه و وسایل سوپرمارکت مورد استفاده قرار می گیرند، تفاوت دارد.

استحکام کارتن

کارتن های اسباب کشی ساختار مجهز و مستحکمی دارند و برای حمل وسایل سنگین و مهم مورد استفاده قرار می گیرند. اَلوکارتن کارتن های اسباب کشی را در نوع 3 لایه و 5 لایه معرفی می کند.

با بهره مندی از خدمات و محصولات اَلوکارتن می توان بسته بندی مجهزی را در جریان اسباب کشی اعمال کرد و از این طریق لوازم و وسایل منزل را به شکل حفاظت شده جا به جا نمود.

تنوع کارتن

تنوع کارتن در شرکت اَلوکارتن باعث شده تا انتخاب های بیشتری در خرید کارتن داشته باشیم. وسایل منزل از ابعاد و اندازه های مختلفی برخوردار هستند. بنابراین برای حمل و جا به جایی آن ها باید از کارتن های مناسب و درخور استفاده کرد. کارتن های مناسب، حمل و انتقال وسایل را به سهولت فراهم خواهد کرد.

ابعاد متنوع کارتن های اَلوکارتن می تواند پوشش دهنده خوبی برای لوازم و اثاثیه منزل باشد. برخی از کارتن ها با طول بیشتری دیده می شوند و همین موضوع امکان حمل وسایل شخصی را فراهم می کند.

کارتن چند لایه

ظروف شکستنی، لوازم برقی، تجهیزات کامپیوتر و ... برای حمل نیاز به کارتن اسباب کشی مستحکم دارند. با خرید کارتن از اَلوکارتن می توان کارتن های چند لایه را به دست آورد. کارتن های چند لایه لوازم شکستنی را در برابر ضربه و فشار حفظ می کنند. همچنین در مقابل سنگینی کتاب ها به خوبی مقاومت می نمایند. کارتن های چند لایه برای اسباب کشی در شرایط سخت بسیار ایده آل و کاربردی هستند.

تجهیزات بسته بندی

برای قرار دادن لوازم در کارتن ها باید از تجهیزات بسته بندی بهره مند شوید. نایلون های حباب دار حفاظتی و پلاستیک های برای حفاظت لوازم در درون کارتن و جلوگیری از برخورد آن ها با هم مورد توجه می باشد. روزنامه های باطله و استفاده از کاغذهای بسته بندی می تواند گزینه خوبی برای ایجاد محافظ بین لوازم درون کارتن باشد.

خرید کارتن در اَلوکارتن چه مزایا و خصوصیاتی دارد؟

 

در پایان بسته بندی نیز می توانید از دستگاه چسب کش برای بسته بندی کارتن بهره مند شوید. تمامی تجهیزات بسته بندی در شرکت اَلوکارتن قابل سفارش می باشد. سرعت خدمات دهی و تحویل سفارش در شرکت اَلوکارتن بسیار بالاست. در واقع شما بعد از گذشت 2 ساعت از زمان سفارش دهی می توانید سفارش خود را درب منزل دریافت کنید. امکان پرداخت هزینه سفارش در درب منزل فراهم است. به همین خاطر بیشتر اهالی شهر تهران از خدمات دهی شرکت اَلوکارتن احساس رضایت می کنند.

کارتن های اسباب کشی 5 لایه در شرکت اَلوکارتن با ابعاد 30*30*50، 30*30*40، 34*32*60 ، 40*40*60 و 50*50*60 عرضه می شوند. بنابراین می توان از کارتن های پنج لایه برای حمل لوازم مختلف بهره مند شد.

کاربرد ابعاد کارتن

کارتن اسباب کشی متوسط برای حمل ظروف شیشه ای، وسایل برقی، ماهی تابه، لوازم کوچک، ظروف چینی، اسباب بازی و ... استفاده می شود. کارتن های متوسط بیشترین کارکرد را در فضای آشپزخانه دارند.

کارتن های کوچک برای بسته بندی مواد غذایی، کتاب، بطری و وسایل سنگین استفاده می شوند.

کارتن های بزرگ برای حمل لباس های تاشده، پارچه و اسب بازی های نرم استفاده می شوند.

کارتن های لباس از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند و می توانند برای جلوگیری از به هم ریختگی لباس مورد توجه باشند. در درون کارتن لباس چوب رختی دیده می شود. وجود چوب رختی در کارتن از چروک شدن لباس در حین اسباب کشی ممانعت خواهد کرد.

برای بسته بندی کارتن ها به چسب پهن نیاز دارید. ضمن اینکه بهتر است از یک دستگاه چسب کش دسته دار یا بدون دسته برای بسته بندی استفاده کنید. چسب و لوازم مربوط به آن در اَلوکارتن قابل سفارش می باشد.

اهمیت لیبل

در حین جا به جایی و اسباب کشی بهتر است برای تشخیص کارتن ها، حفاظت بیشتر از وسایل، سهولت در انتقال و جلوگیری از سردرگمی در حین چیدن وسایل از لیبل مشخصات بر روی کارتن ها استفاده شود. با لیبل می توان دسترسی را به کارتن ها را به شکل منظم تری فراهم کرد. در هنگام چیدن وسایل نیز سرعت کار بی نهایت بالا می رود.

خرید کارتن در اَلوکارتن چه مزایا و خصوصیاتی دارد؟

 

گونی از دیگر تجهیزات مهم در بسته بندی و اسباب کشی می باشد. نخ بسته بندی برای بالا رفتن ایمنی تجهیزات بسته بندی لوازم مورد توجه قرار می گیرد.

اهمیت خرید کارتن اسباب کشی

بسیاری از مردم به اشتباه خرید کارتن های سوپرمارکت را برای اسباب کشی ترجیح می دهند. بهتر است کارتن های اسباب کشی اَلوکارتن را با نمونه کارتن های معمولی مقایسه کنید. کارتن های اسباب کشی با فرمول مقاوم سازی در برابر عوامل مختلف و شرایط جوی ساخته شده اند و از هر نظر مقاوم می باشند. این در حالی است که کارتن های معمولی در برابر وزن سنگین، فشار، ضربه، رطوبت، آب، نور خورشید، حرارت و ... مقاوم نیستند و به سرعت متلاشی می شوند.

با انتخاب کارتن های معمولی و عدم توجه به تجهیزات بسته بندی مخصوصا نایلون حبابدار احتمالاً ضررهای مالی زیادی را متحمل خواهید شد. لوازم آسیب دیده در جریان اسباب کشی می توانند از وسایل باارزش منزل باشند. بنابراین هزینه کردن برای خرید کارتن مناسب از اَلوکارتن از هر نظر مقرون به صرفه خواهد بود.

شرکت اَلوکارتن بدون اتلاف زمان سفارش مشتریان را تحویل می دهد. در واقع تحویل سفارش مشتری در این شرکت با پیک های موتوری فعال در سطح شهر تهران انجام می شود. بنابراین از اتلاف وقت در مسیرهای مختلف شهر تهران جلوگیری می نماید. شرکت اَلوکارتن کیفیت کارتن های عرضه شده خود را بسیار تایید می کند.

کیفیت در خرید کارتن اهمیت زیادی دارد. به ویژه کارتن هایی که قرار است برای حمل لوازم مختلف، حساس، شکستنی و سنگین استفاده شوند. برای انجام اسباب کشی حوصله به خرج دهید و از سهل انگاری بپرهیزید. چون در غیر این صورت ممکن است به مشکلات مهم تری گرفتار شوید. 

ویژگی انواع جعبه های بسته بندی و کارتن اسباب کشی

در اسباب کشی هایی که سالانه انجام می شوند، شاید اولین چیزی که در کامیون های اسباب کشی به چشم می خورد، کارتن اسباب کشی است. انواع کارتن های بزرگ و کوچک که حاوی وسایل مختلف هستند. حتی زمانی که می بینیم، که فروشگاهی در حال خالی کردن بار مغازه اش است، بیشتر از همه حجم کارتن ها به چشم می آیند. کارتن ها و لوازم بسته بندی در اسباب کشی مانند نایلون حبابدار و چسب پهن بسیار مهم هستند و در انتخاب نوع آنها باید دقت لازم را داشت.

انواع کارتن اسباب کشی و جعبه بسته بندی

جعبه بسته بندی همیشه برای حمل و نقل و انبار کردن لوازم و مواد مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه ها از نظر کاربردی متنوعند و در سایزهای مختلف ساخته می شوند. برای هر استفاده ای که می خواهید، از کارتن داشته باشید، باید نوع و اندازه مناسب را انتخاب کنید. در هنگام اسباب کشی نیز ما باید قبل از اینکه بتوانیم برای جا به جایی کارتن مناسب را انتخاب کنیم، باید با انواع جعبه های بسته بندی آشنا شویم. سه نوع عمده جعبه بسته بندی وجود دارد:

  • کارتن موجدار که شامل کارتن اسباب کشی نیز می شوند.
  • کارتن های مقوایی یا پاکت مخصوص غلات
  • کیسه یا پاکتهای کاغذی مخصوص مواد غذایی

کارتن موجدار یا راه راه

 فیبر کاغذ در کارتن موجدار استفاده می شود. برای اینکه مقاومت زیادی در جعبه ایجاد شود، لازم است که فیبر در چند لایه مختلف تولید و به کار برده شود. فیبر بالا و پایین کارتن صاف هستند و فیبری که در سطح وسط استفاده می شود، موجدار است و به آن فلوت می گویند. نام گذاری کارتن موجدار نیز به علت لایه فلوت است.

کارتن موجدار کاربردهای بسیار متفاوتی دارند. بیشتر افراد تفاوتی بین انواع کارتن های موجدار قائل نمی شوند و بر این تصورند، که می توان آنها را به جای هم به کار برد. اما باید گفت که استحکام و شکل ظاهری آنها متفاوت است. از بین کارتن های موجدار، کارتن اسباب کشی از بقیه استحکام بیشتری دارد. علت آن این است که کارتن های اسباب کشی از کارتن موجدار چند لایه درست شده است، در صورتی که کارتن های نگهداری مواد تک لایه هستند و استحکام کمتری دارند. کارتن های موجدار دو کاربرد کلی دارند:

  1. کارتن های مخصوص حمل و نقل و اسباب کشی
  2. کارتن های مخصوص نگهداری و انبار کردن مواد و وسایل
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز