خبرگزاری کار ایران

چاپ جعبه و جعبه سازی اصولی، راهی برای برندسازی و فروش بیشتر محصول

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۶۵۰

مطمئنا زمانی که شما چاپ جعبه‌ای را برای محصول خود انتخاب می‌کنید و آن را در فروشگاه قرار می‌دهید، این انتظار را دارید که چاپ مورد نظر شما در دید اول، نظر مشتری را جلب کند. چرا که بیشتر محصولات ابتدا باید در دید مخاطب جذاب باشند تا نتیجۀ دلخواه را دریافت کنید.

دقت در چاپ جعبه‌های سفارشی فقط مربوط به رضایت مشتری نیست، اگرچه مطمئناً در نظر اول کمک می‌کنند، اما باید بیان کرد آنها همچنین در زمینۀ تبلیغات کمک شایانی خواهند کرد، به شکلی که محصول شما در قالب جعبۀ چاپ شده به جهانیان معرفی خواهد شد و همان جعبه است که برند شما را نمایش می‌دهد.

قبل از اینکه مشتری محصول شما را ببیند، جعبه‌ای را که محصول  در آن قرار دارد مشاهده می‌کند.

شما می‌توانید با طراحی منحصر به فرد یک جعبه و چاپ با کیفیت آن، برند و فعالیت خود را به راحتی به مشتریان نشان دهید و او را جذب کار خود کنید.  مسلما چنین شرایطی زمانی فراهم خواهد شد که شما طرحی مناسب با کیفیت چاپ جعبه مناسب داشته باشید.

با چاپ جعبه‌های سفارشی مختص به برند خود در مجموعه چاپ آپادانا می‌توانید رنگ، جنس و خدمات پس ازچاپ دلخواه خود را انتخاب کنید، و همچنین با لوگوی خود یک طرح جدید و منحصر به فرد ایجاد کنید و جعبه‌ها را در کمترین زمان ممکن با بهترین طراحی و کیفیت دریافت کنید.

چاپ جعبه و جعبه سازی اصولی، راهی برای برندسازی و فروش بیشتر محصول

 

چند نوع مختلف چاپ جعبه و چاپ بسته بندی محصولات

1-چاپ جعبه‌های محصول

این نوع از جعبه نوعی ایده آل برای نگهداری و نمایش جعبه‌های مواد غذایی، داویی، کادویی، لوازم آرایشی و بهداشتی، شمع و هر نوع بسته بندی خرده فروشی در فروشگاه و... است،که بنا به نوع، وزن، سایز محصول در تیراژهای مختلف چاپ و بسته بندی می‌شود.

2-چاپ جعبه‌های پستی

با هر بار تحویل محصولات خود از طریق ارسال پستی، به خودتان فرصتی تجاری دهید. به شکلی که با چاپ جعبه‌های سفارشی در ابعاد مختلف برای محصولات متفاوت خود می‌توانید هم زمان فعالیت خود را نیز تبلیغ کنید.

 همچنین می‌توانید با چاپ جعبه‌های مناسب برند خود را روی جعبه چاپ کرده و جعبه چاپ شده انحصاری خود را به عنوان گارانتی به مشتری تحویل دهید.

 مطمئنا مشتریان شما با دیدن جعبه‌های چاپی مناسب، دید بهتری به مجموعه شما پیدا خواهند کرد.

3-چاپ جعبه‌های حمل و نقل

برای تحویل محصولات خود با  ظاهری کلاسیک، هر نوع چاپ جعبه و بسته بندی را با رنگ‌های خاصی مد نظر داشته باشید تا وجهۀ زیباتری داشته باشد.

برای سفارش اختصاصی حجم حداقلی مد نظر مجموعه آپادانا نیست و به هر تعداد که مورد نیاز شما باشد توسط  مجموعه چاپ آپادانا قابل ارائه است.

سوالات متداول در زمینه های چاپ جعبه و چاپ بسته بندی

در ادامه پاسخ برخی سؤالات متداول در زمینه چاپ جعبه و هم چنین چاپ تخصصی بسته بندی را  به صورت سفارشی را خواهید یافت.

آیا برای نمایش یک محصول به چاپ یک جعبه با کیفیت بالا نیاز دارید یا ظاهر جعبۀ چاپ شده برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است؟

مجموعه چاپ آپادانا آماده ارائه بهترین خدمات در زمنیه طراحی تا چاپ جعبه مورد نظر شما است. همچنین مجموعه چاپ آپادانا در زمینه چاپ هولوگرام، چاپ کاتالوگ تخصصی ، کارتن سازی و ... فعالیت دارد.

آیا می توانم یک سفارش فوری برای چاپ جعبه مورد نظر خود دریافت کنم؟

بله، این مورد در صورت انجام کار شما توسط یه چاپخانه حرفه ای و متخصص در امور جعبه سازی قابل انجام است.

شما می‌توانید از طریق ارتباط با مجموعه چاپ آپادانا و سفارش مورد نظر خود،  در کمترین زمان ممکن از بهترین خدمات مجموعه این زمینه بهره مند شوید.

چه مدت طول می‌کشد تا چاپ جعبۀ خود را دریافت کنم ؟

سفارشات اختصاصی انبوه یا ویژه ممکن است زمان متفاوتی را لازم داشته باشند و همچنین سفارشات معمول نیز زمان کمتری نیاز دارند. بنابراین یکی از عوامل مهم در انجام و تحویل جعبه، تیراژ جعبه است.

لذا در مورد زمان دقیق ارائه جعبۀ چاپ شده مورد نظر شما، نمی‌توان زمان دقیقی اعلام کرد.  چرا که بسته به نوع طرح انتخابی شما تعداد درخواستی، خدمات بعد از چاپ اعم از( سلفون، اشعهuv  ، هات فویل و کلیشه برجسته)، نوع قالب، جعبه سازی و نکاتی دیگر، زمان‌های تحویل متفاوت است.

 لذا شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ جعبه مورد نیاز خود با کارشناسان خبره مجموعه چاپ آپادانا در ارتباط بوده و از مشاوره رایگان متخصصین این مجموعه بهره مند شوید.

اما این نکته قابل بیان است که پس از مشخص نمودن نوع طرح  شما جهت چاپ جعبه می‌توان دقیق اعلام کرد چه مدت زمانی جهت چاپ مورد نظر شما،لازم است و مطمئنا مجموعه چاپ آپادانا طبق قرار داد منعقد شده بین طرفین عمل خواهد کرد و در تاریخ مشخص شده در قرار داد جعبه‌های چاپ شده شما را تحویل خواهد داد.

آیا بعد از سفارش و قبل چاپ جعبه در تیراژ بالا می‌توانم نمونه‌ای از جعبۀ چاپ شده را ببینم؟

بله، در صورتی که با مجموعه ای معتبر و متخصصی در زمینه چاپ جعبه و بسته بندی همکاری کنید میتوانید قبل از تولید انبوه محصول خود نمونه ماکت طرح را به صورت پلات لمینت به صورت رایگان مشاهده کنید که این مورد نیز در مجموعه آپاچاپ امکان پذیر است.

پس از پرداخت هزینه‌ای مشخص در ابتدای کار جهت چاپ جعبه، طراحان متخصص مجموعه چاپ آپادانا طرح انجام شده اولیه را از طریق ایمیل یا سایر راه‌های ارتباطی برای شما ارسال خواهند کرد، پس از آن نیز می‌توانید تغییرات مد نظر خود را در طرح ارسالی اعلام بفرمایید و پس از تایید نهایی شما، طرح آماده شده برای چاپ ارسال خواهد شد.

در ضمن در صورت نیاز مشاوران مجموعه آپادانا می‌توانند در زمینه جعبه سازی به شما خط تیغ‌های جدیدی که برای محصول شما کار آمد است را پیشنهاد دهند.

آیا می‌توانید چاپ داخل جعبه فراهم است ؟

باید گفت بله بنا به دستور و سفارش شما امکان چاپ داخل جعیه به صورت موجدار و 45 درجه، به صورت تک رنگ و 4 رنگ قابل انجام است که این نوع چاپ در مجموعه چاپ و بسته بندی آپادانا قابل اجراست.

چاپ جعبه و جعبه سازی اصولی، راهی برای برندسازی و فروش بیشتر محصول

چاپ جعبه و جعبه سازی اصولی، راهی برای برندسازی و فروش بیشتر محصول

عوامل تاثیرگذار در قیمت چاپ جعبه و بسته بندی

چاپ آپادانا به عنوان یک تولید کننده با حجم بالا، رقابتی ترین قیمت‌های این صنعت را در چاپ جعبه ‌های سفارشی موجود در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت گذاری برای چاپ جعبه به طور کلی تحت تاثیر 5 عامل است: ابعاد، سبک جعبه، جنس، خدمات پس از چاپ، و تیراژ

اگر در مورد قیمت گذاری یا گزینه‌هایی که می‌تواند بر سفارش شما تأثیر بگذارد سؤال دارید، میتوانید از مشاوره رایگان تخصصی کارشناسان مجتمع چاپ و بسته بندی آپادانا استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز