خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان:

هشدار به اهوازی‌ها برای خوداری از تردد در زیرگذرها هنگام بارندگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۰۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: زیرگذر‌های شهر اهواز به هنگام باران بستری خطرناک محسوب می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ منصور جمشیدی از شهروندان خواست ، هنگام بارندگی در زیرگذرهای شهر اهواز تردد نکنند.

جمشیدی گفت : معابر شهر اهواز هنگام بارندگی آسیب پذیری‌هایی دارد که شهروندان باید نکات و هشدار‌های لازم را برای جلوگیری از آسیب و خسارت به خود و وسیله نقلیه رعایت کنند.

وی افزود: همه زیرگذر‌های شهر اهواز قدرت تخلیه سریع آب تجمیع شده را ندارند و به هنگام باران بستری خطرناک محسوب می‌شوند بنابراین از شهروندان می‌خواهیم از تردد در این نقاط در زمان بارندگی پرهیز کنند.

سرهنگ جمشیدی افزود: زیرگذر‌های میدان اخر اسفالت و زیرگذر کیان آباد و بلوار‌های ساحلی، در طرفین شرقی و غربی رودخانه کارون که از وسط شهر میگذرد، در هنگام بارندگی و طغیان آب‌های سطحی و جاری شدن سیلاب استان‌های بالادستی به علت پر شدن زیرگذر‌ها خطرناک و غیر قابل تردد هستند.

جمشیدی اضافه کرد: در زمان بارندگی رانندگان باید در این مواقع از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

وی همچنین گفت: در شهر اهواز به علت تعمیرات شبکه آب و فاضلاب، سطح برخی خیابان‌ها حفاری شده و معابر ناهمواری‌هایی دارد که با بارش باران و تجمع آب این گودال‌ها قابل مشاهده نیستند و به زیربندی خودرو‌ها خسارت وارد کرده و عامل حوادث ترافیکی خواهند شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی کرونا تاکید کرد: ممنوعیت تردد‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد پابرجاست.

جمشیدی به شهروندان توصیه کرد: در صورت ضرورت تردد در طول روز ضمن حصول اطمینان از سلامت فنی خودرو به ویژه برف پاک کن‌ها و چراغ‌ها، در طول روز با سرعت مطمئنه تردد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز