شهردار فردیس:
ارتباط مستقیم با مردم، مسیر بهبود خدمات شهری را هموار میکند

شهردار فردیس در جریان دیدار هفتگی با شهروندان، ارتباط بیواسطه با مردم را کلید شناسایی مشکلات و ارتقای کیفیت خدمات شهری دانست و بر لزوم پاسخگویی مؤثر و پیگیری مطالبات مردم تأکید کرد.
به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدینژاد، شهردار فردیس با همراهی مدیران مناطق، مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری، در قالب دیدارهای مردمی، پذیرای شهروندان بود.
در این دیدار، شهردار فردیس ضمن شنیدن مستقیم مشکلات و درخواستهای مطرحشده از سوی شهروندان، دستورات لازم برای پیگیری و حل مسائل را صادر کرد.
وی با بیان اینکه پاسخگویی به مردم از اولویتهای مدیریت شهری است، اظهار داشت: ارتباط بیواسطه با شهروندان، بستر شناخت بهتر نیازها و چالشهای موجود را فراهم کرده و موجب ارتقای سطح خدمات، افزایش رضایتمندی عمومی و تقویت مشارکت اجتماعی در اداره شهر میشود.
احمدینژاد همچنین بر ضرورت پاسخگویی مؤثر، تسریع در روند رسیدگی به مطالبات و پیگیری قانونی درخواستها تأکید کرد و افزود: نتیجه این دیدارها باید در بهبود امور مردم نمود عملی داشته باشد.
گفتنی است دیدارهای مردمی شهردار فردیس، بهصورت منظم هر هفته در دفتر شهردار برگزار میشود. شهروندان برای حضور و هماهنگی میتوانند در طول هفته به ساختمان ستاد مرکزی شهرداری فردیس واقع در بلوار شهید سلیمانی، روبهروی پارک منظریه مراجعه کنند.