خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جوان انجام می شود؛

کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ورزشی جوان و افتتاح پارک ۱۷ شهریور

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۵۰

شهردار فردیس گفت: با هدف افزایش سرانه‌ها و ایجاد امکانات شهری در جهت آسایش شهروندان، پروژه‌های مختلفی در دستور کار مدیریت شهری است.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس با اعلام این خبر که همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مجموعه فرهنگی ورزشی جوان در شهرک راه‌آهن کلنگ‌زنی می‌شود؛ اظهار کرد: به منظور افزایش سرانه‌های فرهنگی ورزشی و ایجاد فضای ورزشی مناسب برای جوانان، مجموعه فرهنگی ورزشی جوان در زمینی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۴۳۱ میلیارد ریال در شهرک راه‌آهن کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه ایجاد امکانات لازم برای جوانان به عنوان سرمایه های کشور در اولویت مدیریت شهری است؛افزود: این مجموعه با امکاناتی از جمله زمین‌های والیبال، فوتبال و برخی رشته‌های ورزشی دیگر طراحی شده و در مدت یکسال احداث می‌شود.

شهردار فردیس از افتتاح پارک شهر۱۷ شهریور همزمان با روزجوان خبر داد و گفت: این پارک در زمینی به مساحت ۹۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال حدفاصل بلوار بامداد و خیابان حافظیه واقع در ضلع شرقی بلوار شهید تهرانی مقدم احداث شده‌است.

به گفته وی بوستان ۱۷ شهریور دارای امکاناتی از جمله زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی وغیره است که به منظور تقویت ارتباط اجتماعی، افزایش سرانه فضای سبز شهری و دسترسی شهروندان به فضای سبز احداث شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز