خبرگزاری کار ایران

لوازم یدکی فیدلیتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۱۱۶

خودروی جتور ایکس ۷۰ یا فیدلیتی توسط یک کمپانی چینی به نام جتور تولید شده است و گروه خودروسازی بهمن موتور، آن را مونتاژ می‌کند. فیدلیتی در دو مدل پرستیژ و پرایم تولید می‌شود. این دو خودرو در مقایسه با انواع دیگر خودروهای چینی ظاهری لوکس‌تر و البته جذاب‌تر دارند و با سبک اسپرت و جوان پسندانه، به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند.

اگر صاحب خودروی فیدلیتی هستید، می‌توانید تمامی قطعات و لوازم یدکی این خودرو را از بازرگانی دادگر به صورت آنلاین سفارش دهید. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم یدکی خودرو‌های چینی، تمامی قطعات اصل و اورجینال را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می‌کند.

لوازم یدکی فیدلیتی

لوازم یدکی فیدلیتی چیست؟

خودروی فیدلیتی محصول کشور چین و کمپانی جتور است که چند سال از وارد شدنش به بازار ایران می‌گذرد. این خودرو به سبب ظاهر خاص و سبک جذابش به خودرویی محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است. فیدلیتی در دو تیپ ۵ و ۷ نفره ساخته شده و در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

فیدلیتی پرایم با رینگ‌های حذاب، سپر اسپورت، جلوپنجره‌های بزرگ و خطوط پویا در بخش‌های مختلف، به یک خودرو لاکچری تبدیل شده که افراد با هر سنی آن را می‌پسندند.

فیدلیتی پرستیژ اما به لحاظ طراحی خودرویی کاملا متفاوت با پرایم است. در این مدل ظاهر خودرو به واسطه چراغ‌های عمودی، جلوپنجره ۸ ضلعی، سپری متفاوت و… خودرو سبکی خشن‌تر و البته جذاب‌تر به خود گرفته است و بیشتر در میان جوانان مورد پسند واقع می‌شود.

از آنجاکه خودروها به دلایل متعددی با مشکل مواجه می‌شوند، نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. باید برای رفع مشکل و تعمیر آن‌ها از لوازم یدکی استفاده شود. در خودروهای ایرانی تامین لوازم یدکی کار سختی نیست و به راحتی می‌توان با مراجعه به مراکزی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، لوازم مدنظر را تهیه کرد. اما در مورد خودروهای وارداتی این موضوع کمی فرق می‌کند؛ چراکه باتوجه به قیمت بسیار بالای لوازم یدکی فیدلیتی و نمونه‌های تقلبی که وارد بازار شده اند، کمتر افرادی ریسک تامین این قطعات را بر عهده می‌گیرند.

شاید تصور کنید که برای خرید لوازم یدکی فیدلیتی باید زمان زیادی را برای یافتن یک قطعه، از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر صرف کنید. اما شما می‌توانید برای تهیه لوازم یدکی فیدلیتی باکیفیت هم به صورت حضوری و هم به شکل غیر حضوری و آنلاین به بازرگانی دادگر مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع لوازم یدکی بدنه، موتور و مصرفی خودروی فیدلیتی با کیفیتی عالی و قیمتی استثنایی عرضه می‌شوند.

 

معرفی قطعات یدکی فیدلیتی

همه خودروها چه از نوع ایرانی و چه از نوع خارجی به دلایل مختلفی از جمله استفاده نادرست و یا تصادف، به قطعات و لوازم یدکی نیاز پیدا می‌کنند. این قطعات باید از نوع فابریک باشند در غیر این صورت عملکرد صحیحی نداشته و دوباره خراب می‌شوند یا به سایر قسمت‌های خودرو آسیب می‌رسانند. لوازم یدکی فیدلیتی شامل موارد زیر می‌شوند.

  1. قطعات موتوری
  2. قطعات انتقال قدرت و گیربکس
  3. قطعات مربوط به سیستم جلوبندی و تعلیق
  4. قطعات بدنه و لوازم جانبی

چراغ‌های جلو ک عقب، لنت ترمز جلو و عقب، آینه بغل، تسمه تایم، فیلتر هوا، فیلتر روغن، سپر جلو و عقب، دیسک چرخ، پمپ بنرین، شمع ها، بلبرینگ، تیغه‌های برف پاک کن و…

باتوجه به اهمیت کیفیت لوازم یدکی فیدلیتی، برای خرید محصولات اورجینال و فابریک حتما به مراکز فروش معتبر نظیر بازرگانی دادگر مراجعه کنید. این مجموعه انواع لوازم یدکی فیدلیتی از نوع اصل و اورجینال را با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می‌کند.

نکات قابل توجه برای خرید لوازم فیدلیتی

برای خرید لوازم یدکی فیدلیتی باید به یک سری نکات هر چند کوچک توجه داشته باشید تا خریدی با کیفیت را تجربه کنید. این نکات شامل موارد زیر می‌شوند.

شناخت خودرو

قبل از هرگونه اقدامی برای خرید لوازم یدکی فیدلیتی باید اطلاعات و شناخت کاملی راجع به خودروی خود داشته باشید. به همین منظور می‌توانید از دفترچه راهنمای خودرو کمک بگیرید و اطلاعاتی شامل مدل خودرو، سری ساخت، سال ساخت و… را از روی این برگه مشاهده کنید. شما با ارائه این مشخصات به فروشندگان می‌توانید در کمترین زمان ممکن قطعه یدکی مورد نظرتان را متناسب با نوع و مدل خودرو دریافت کنید.

نوع گیربکس خودرو

موضوعی که در خرید لوازم یدکی انواع خودرو باید به آن دقت داشته باشید، نوع گیربکس خودرو، دستی یا اتوماتیک بودن آن است. هر خودرویی با توجه به نحوه عملکردی که دارد، از یک سری قطعات و لوازم یدکی متفاوتی برخوردار است؛ بنابراین باید در هنگام خرید لوازم یدکی این موضوع را با فروشندگان مطرح کنید که خودروی شما از نوع گیربکس دستی است یا با گیربکس اتوماتیک کار می‌کند. در مورد خودروی فیدلیتی گیربکس‌ها به صورت اتوماتیک هستند.

تشخیص اصالت محصول

لوازم یدکی فیدلیتی و سایر خودروهای خارجی از کشورهای خارجی وارد ایران می‌شود و به واسطه قیمت بالای ارز و دلار، هزینه بالایی برای خرید آن‌ها باید پرداخت کرد؛ بنابراین هنگام خرید این نوع لوازم باید به اصالت و کیفیت محصول اطمینان داشته باشید. اگر اطلاعات کافی برای تشخیص اصالت لوازم یدکی را ندارید، تنها راه شما مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و با سابقه‌ای همچون بازرگانی دادگر است.

ضمانت

لوازم یدکی فیدلیتی با توجه به خارجی بودن این خودرو، قیمت بالایی دارند؛ بنابراین در هنگام خرید این محصولات حتماً به ضمانت فروش کالا دقت داشته باشید و محصولاتی را برای خرید انتخاب کنید که ضمانت اصالت و کیفیت دارند. در واقع با این کار اگر هرگونه مشکلی در عملکرد قطعه به وجود آید، فروشنده موظف است که قطعه را تعویض یا پس بگیرد به این ترتیب هزینه‌ای که برای خرید پرداخت کرده‌اید از بین نمی‌رود.

لوازم یدکی فیدلیتی

خرید قطعات فیدلیتی

شما می‌توانید برای خرید لوازم یدکی فیدلیتی هم به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین اقدام کنید. روش خرید آنلاین دردسرهای روش خرید حضوری را ندارد و خیلی سریع در کمترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد. تنها نکته‌ای که در این روش خرید باید به آن توجه کنید، اطمینان از معتبر بودن سایت اینترنتی است.

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لوازم یدکی فیدلیتی به بازرگانی دادگر مراجعه کنید و انواع لوازم مورد نیاز خود را با اصالت، ضمانت و کیفیت همراه با قیمت مناسب از این مجموعه سفارش دهید. تنها کافی است به این سایت سری بزنید، با مشاورین مجموعه در مورد مدل و نوع خودرو خود به گفتگو بپردازید و پس از ثبت اطلاعات لازم و پرداخت هزینه، سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

سخن پایانی

فیدلیتی یک خودروی چینی است که در سال‌های اخیر وارد بازار خودرو ایران شده و به دلیل جذابیت ظاهری و کیفیت عالی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این خودرو نیز مانند هر خودرو دیگری ممکن است در اثر استفاده نادرست، تصادف و… دچار مشکل شود و به قطعات و لوازم یدکی نیاز داشته باشد. لوازم یدکی خودروهای خارجی مانند فیدلیتی وارداتی هستند و به همین علت قیمت بسیار بالایی دارند؛

بنابراین هنگام خرید این لوازم باید به اصالت، کیفیت و ضمانت محصول دقت داشته باشید. شما می‌توانید برای سفارش و خرید لوازم یدکی فیدلیتی از بازرگانی دادگر کمک بگیرید و هر نوع قطعه‌ای را که نیاز دارید با کیفیت عالی، قیمت مناسب و همراه با ضمانت از این مجموعه معتبر سفارش دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز