خبرگزاری کار ایران

صفر تا صد عقد بین المللی در ترکیه در عرض 72 ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۱۰

گواهی عقد بین المللی در ترکیه، می تواند مدرکی پذیرفته شده و مطمئن برای ایجاد حقوق قانونی مانند، مزایای مالیاتی، وضعیت مهاجرت، حقوق ارث و غیره باشد.

عقد بین المللی در ترکیه شرایط و ضوابط قانونی خود را دارد و همچنین می‌تواند به دلایل مختلف صورت بگیرد که مهمترین آن می‌تواند به دلیل دریافت تابعیت این کشور، استفاده آسان از امکانات توریستی، دریافت مدرک عقد بین المللی و یا رفت و آمد آسان به این کشور و سایر کشورها بخصوص کشورهای اروپایی باشد.

 عقد بین المللی در ترکیه

توجه داشته باشید که در اکثر کشورها، ازدواج با یک تبعه خارجی به طور خودکار تضمین نمی‌کند که همسر خارجی واجد شرایط اجازه اقامت دائم در این کشور را داشته باشد. همسر خارجی باید از طریق خدمات شهروندی و مهاجرت برای اقامت دائم قانونی درخواست کند.

به عنوان بخشی از روند درخواست، همسر خارجی باید مدارکی دال بر ازدواج واقعی، حمایت مالی و برخی الزامات دیگر مانند بررسی سوابق کیفری و سلامتی را برآورده کند.

طرفین عقد بین المللی در ترکیه می‌توانند دو شخص غیر ترک از سایر کشورها باشند یا اینکه یکی از طرفین بومی‌ ترکیه و طرف دیگر از سایر کشورها مانند ایران باشد. همچنین می‌تواند یکی از زوجین ایرانی و طرف دیگر از سایر کشورها باشد.

مجموعه نگارین به عنوان ارائه دهنده پیشرو خدمات عقد بین المللی در ترکیه در نظر گرفته می‌شود. این مرکز برای آمادگی قبل از عقد بین المللی و مشکلات احتمالی که ممکن است پیش بیاید، مشاوره ارائه می‌دهد و قادر است صفر تا صد عقد بین المللی را برای شما در عرض ۳ روز انجام دهد. شما می‌توانید از خدمات مجموعه نگارین با کمترین هزینه ممکن استفاده کنید.

مدارک هویتی مورد نیاز برای  عقد بین المللی

اکثر کشورها از زوجین می‌خواهند مدارک هویتی مانند شناسنامه، گذرنامه یا کارت شناسایی ارائه دهند. در برخی موارد، ممکن است اسناد اضافی نیز لازم باشد.

برای ثبت عقد بین المللی در ترکیه، زوجین باید شناسنامه و مدارک هویتی مانند گذرنامه یا کارت شناسایی ارائه دهند. همچنین ممکن است زوجین نیاز به ارائه مدارک اضافی مانند حکم طلاق، فرم رضایت والدین یا گواهی فرزند‌خواندگی داشته باشند.

علاوه بر این، زوجین ممکن است نیاز به ارائه مدرکی مبنی بر آزاد بودن ازدواج داشته باشند، به این معنی که هیچ یک از طرفین قبلاً ازدواج نکرده اند.

در ترکیه، اتباع خارجی که به طور قانونی با یک شهروند ترکیه ازدواج کرده اند، می‌توانند برای اقامت درخواست دهند. برای اخذ اقامت از طریق ازدواج، باید مدارکی دال بر رابطه و ثبات مالی خود ارائه دهید که ممکن است شامل گواهی ازدواج و تولد، مدرک اشتغال یا درآمد و مدرک بیمه درمانی باشد.

همچنین باید یک درخواست کتبی به دفتر اداری محلی ترکیه ارسال کنید. پس از تایید درخواست شما، اجازه اقامت برای شما صادر می‌شود. این مجوز به شما اجازه می‌دهد تا زمانی که معتبر است در ترکیه زندگی و کار کنید. با این حال، باید هر سال تمدید شود.

صفر تا صد عقد بین المللی در ترکیه در عرض 72 ساعت

صفر تا صد عقد بین المللی در ترکیه

صفر تا صد عقد بین المللی در ترکیه در عرض 3 روز

  1. اولین مرحله، تعیین صلاحیت برای اتباع خارجی است که بر اساس قوانین کشور ترکیه انجام می‌شود.
  2. تبعه خارجی می‌بایست برای دریافت برگه تجرد به کنسولگری کشور خود مراجعه نماید.
  3. ارائه مدارک هویتی مورد نیاز مانند گذرنامه، شناسنامه و در صورت نیاز، اجازه پدر (برای بار اول)، برگه طلاق ۳ قطعه عکس به مقامات ترکیه.
  4. بررسی مدارک و مطمئن شدن از رضایت هر دو طرف برای ازدواج.
  5. ارائه گواهی سلامت از سوی هر دو طرف (آزمایش خون) و بررسی توسط بیمارستان دولتی و یا موسسات معتبر.
  6. ترجمه نمودن مدارک ارائه شده و امضا مدارک درخواستی. برای اینکار باید به دفاتر اسناد رسمی ‌مراجعه نموده و فرم‌های مربوط به این کار را امضا و ثبت کنید.
  7. تعیین وقت عقد و شرکت در مراسم ازدواج مدنی در یک اداره محلی یا کنسولگری.
  8. با کمک یک وکیل با تجربه باید ازدواج خود را  نیز در ایران ثبت کنید.

البته ممکن است از شما مدارک مربوط به مسکن و اشتغال را نیز درخواست کنند که می‌توانید از مراجع ذیربط دریافت و آنها را نیز ثبت کنید.

بهترین راهکار برای انجام عقد بین المللی در ترکیه در عرض ۳ روز، دریافت مشاوره حقوقی از یک وکیل یا سایر متخصصان حقوقی مربوط به این کار است.

 

برای انجام امور صفر تا صد عقد بین المللی در ترکیه در عرض 3 روز می‌توانید به مجموعه نگارین مراجعه کنید. متخصصان مجموعه نگارین آماده هستند تا با یک هزینه کم و در عرض ۷۲ ساعت سند عقد بین المللی را در اختیار شما قرار دهند.

صفر تا صد عقد بین المللی در ترکیه در عرض 72 ساعت

صفر تا صد عقد بین المللی در ترکیه

داشتن مدرک عقد بین المللی چه مزیت‌هایی دارد؟

  1. شانس تبدیل شدن به یک شهروند ترکیه ای موفق.
  2. استفاده از تمامی ‌ظرفیت‌های توریستی کشور ترکیه.
  3. رفت آمد آسان به کشور ترکیه.
  4. افزایش درک فرهنگی و آگاهی جهانی.
  5. پتانسیل افزایش فرصت‌های شغلی.
  6. بهبود مهارت‌های ارتباطی و مذاکره.
  7. پذیرش بیشتر در بین کارفرمایان و کارمندان ترکیه ای.
  8. امکان تجارت بین المللی کارآمدتر.

گواهی عقد بین المللی در ترکیه، سندی است که به رسمیت شناختن پیوند دو نفر را فراهم می‌کند و معمولاً به عنوان مدرکی برای اثبات رابطه آنها پذیرفته می‌شود. از این سند می‌توان برای ایجاد حقوق قانونی مانند مزایای مالیاتی، وضعیت مهاجرت، حقوق ارث و غیره استفاده کرد.

همچنین در خارج از کشور مبدا به رسمیت شناخته شده است و امنیت حقوقی بیشتری را برای زوجین فراهم می‌کند. در برخی کشورها، داشتن گواهی ازدواج بین‌المللی ممکن است امکان دسترسی به برخی مزایای دولتی را فراهم کند که در غیر این صورت در دسترس نیستند.

علاوه بر این، گواهی ازدواج بین‌المللی می‌تواند مدرکی دال بر این رابطه را برای کسانی که به دنبال به رسمیت شناختن خارج از کشور خود هستند، ارائه دهد.

کلام آخر؟

توصیه می‌شود برای دریافت سند عقد بین المللی در ترکیه از یک وکیل با تجربه یا مشاور ازدواج بین المللی کمک بگیرید. یک وکیل می‌تواند به شما در جمع آوری مدارک لازم و تکمیل مدارک مورد نیاز برای ارسال درخواست کمک کند.

آنها همچنین می‌توانند در مورد مسائلی که ممکن است در طول فرایند دریافت سند عقد بین المللی ایجاد شود، شما را راهنمایی کنند. علاوه بر این، یک مشاور می‌تواند به شما توصیه کند که چگونه می‌توانید بهترین استفاده را از این گواهی معتبر داشته باشید.

مجموعه نگارین با مدیریت آقای شهروی آماده ارائه خدمات استثنایی به شما است. علاقه‌مندان به دریافت خدمات  عقد بین المللی در ترکیه می‌توانند به صورت مستقیم و یا تلفنی با این مجموعه در ارتباط باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز