خبرگزاری کار ایران

برپایی ۲۲ اردوگاه و بیش از ۱۶ هزار چادر در شهر آدیامان در ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۰۶

مدیر آفاد استان ارزینجان درباره وضعیت شهر زلزله‌زده آدیامان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا کادیر چلیک مدیر آفاد استان ارزینجان که به عنوان استان معین برای مدیریت بحران در آدیامان است انتخاب شده است در جمع خبرنگاران گفت: تقریبا هزار واحد مسکونی البته هنوز به صورت کامل مشخص نشده است اما در حال سرشماری هستیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: تمرکز بر راه‌اندازی اردوگاه‌ها است. تاکنون ۱۶ هزار و ۷۰۰ چادر برپا شده و در مجموع ۲۲ اردوگاه در شهر آدیامان برپا شده است. 

مدیر آفاد استان ارزینجان با بیان اینکه بیشترین خرابی در مرکز شهر بود تصریح کرد: هم موارد پزشکی، خوراکی، پوشاک و ... در حال انجام است و همه خدمات به مردم ارائه می‌شود.

چلیک با بیان اینکه شهر آدیامان ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، تصریح کرد: تمام کشورهایی که اعلام کمک کرده بودند به اینجا آمدند و کمک کردند. به نام انسانیت همه آمده‌اند و هیچ کشور شرق و غربی در کار نیست. 

وی ادامه داد: دولت جمهوری ترکیه برنامه دارد تا در کوتاهترین زمان خانه‌هایی که ویران یا تخریب شده بازسازی و نوسازی شود. 

در ادامه گواهینامه اتمام کار از سوی مدیر آفاد استان ارزینجان به حمیدرضا اسکاش مدیر هلال احمر ایران مستقر در شهر آدیامان اهداء شد. 

اسکاش در ادامه گفت: ما کشور ترکیه را ترک نمی کنیم و به استان هاتای می رویم و در آنجا خدمت‌رسانی می کنیم.

چلیک گفت: ما از دولت ایران و جمعیت هلال‌احمر ایران بابت کمک‌هایی که انجام داده‌اند سپاسگزارم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز