خبرگزاری کار ایران

گمانه‌های رسانه‌ای درمورد تغییر در مدیریت ارتباطات «ایران خودرو» خلاف واقع است

گمانه‌های رسانه‌ای درمورد تغییر در مدیریت ارتباطات «ایران خودرو» خلاف واقع است
کد خبر : ۱۶۳۶۱۵۵

تغییر در مدیریت ارتباطات «ایران خودرو» تکذیب شد.

به گزارش ایلنا؛ یک منبع اگاه در شرکت «ایران خودرو» گمانه برخی رسانه‌ها در مورد تغییرات در مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل این شرکت را خلاف واقع خواند.

این منبع آگاه گفت: اگرچه هر گونه تغییر و تحول در ذات مدیریت شرکت‌ها برای بهبود روند فعالیت است، اما ثبات مدیریت از اصلی‌ترین اصول مدیریت بخش خصوصی در شرکت «ایران خودرو» به شمار می‌رود.
 
وی با تاکید بر این‌که مدیریت بخش‌خصوصی در «ایران خودرو» اهتمام جدی به تقویت بخش ارتباطات و اموربین‌الملل این شرکت دارد گفت: تیم مجرب کارشناسی در حال برنامه‌ریزی برای افزایش کارآمدی و روزآمدی در مسیر سیاست‌های تعیین شده توسعه این شرکت است که به‌صورت تدریجی موثر خواهد افتاد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز