کد خبر: 1283884 A

آشنایی با موشن گرافیک، جادوی افزایش مخاطب + درآمد

آشنایی با موشن گرافیک، جادوی افزایش مخاطب + درآمد

چه چیزی را بیشتر در اینترنت می بینید؟‌ ما مطمئنیم هر چیزی را که محتوای ویدیویی است بیشتر می بینید.

اگر یک کسب و کار دارید یا در صنعت بازاریابی کار می کنید، ممکن است در مورد قدرت ویدیوها چیزهای

زیادی شنیده باشید.یادداشت در سرتا سر جهان این است که همه باید از آنجا بیرون بیایند و برای بهبود تلاش‌های

بازاریابی محتوای خود ویدیو بسازند.

این نیز توصیه خوبی است، با توجه به اینکه چگونه بازاریابی ویدیویی در دستیابی به اهداف بازاریابی شما بسیار

موثرتر از سایر انواع محتوا است، اما برخی از محتواها نمی توانند فقط یک ویدیو باشند.

پس در آن صورت چه می کنید؟

خُب، آن زمانی است که به اقیانوس وسیع گرافیک های متحرک دست می زنید.با موشن گرافیک، می‌ توانید از تمام

مزایای ویدیوها بدون ایجاد ویدئو بهره‌ مند شوید.

تعجب می کنید که چگونه کار می کند؟ آیا واقعا ممکن است؟

خب، ما اینجا هستیم تا با این مقاله در زمینه موشن گرافیک به سوالات شما پاسخ دهیم.

 

موشن گرافیک چیست؟

 

دنیای طراحی گرافیک فراتر از هر چیزی که هر کسی می توانست در ده سال گذشته تصور کند تکامل یافته است.

و موشن گرافیک قطعا بخش بزرگی از آن است.

بنا بر این، موشن گرافیک اساساً شامل ایجاد حرکت برای طراحی گرافیکی شما می شود.بله، هر چیزی که به‌عنوان

یک گرافیک ثابت ایجاد کرده اید، با موشن گرافیک جان تازه‌ ای به شما می‌ دهد.جا به جایی عناوین، فونت‌ها،

انتقال لوگوها، انیمیشن‌های ساده در ارائه‌ ها، مراحل متحرک سازی یک ویدیوی How-To و… نمونه‌هایی هستند

که به ذهن می‌ رسند.

البته موشن گرافیک شباهت بسیار زیادی به انیمیشن دارد.اما بین انیمیشن در مقابل موشن گرافیک، انیمیشن معمولا

یک عنصر سینمایی دارد، بر داستان گویی تاکید دارد و بسیار پیچیده تر از موشن گرافیک ساده است.

موشن گرافیک ابزارهایی هستند که می‌توانید از آنها برای درخشش محتوای خود استفاده کنید، بدون اینکه لازم باشد

آنها را به طور کامل در ویدیوها تغییر دهید.و اگر آنها را به فیلم تبدیل کنید، موشن گرافیک انجام این کار را آسان تر

می کند.

 

پس آیا موشن گرافیک یک تکنیک جدید است؟

 

قدمت موشن گرافیک به دهه 1800 برمی گردد، زمانی که ارائه هایی با عناصر طراحی متحرک وجود داشت. اما به طور

گسترده پذیرفته شده است که آنها در دهه 1920 زمانی که والتر روتمن، هانس ریشتر، وایکینگ اگلینگ و اسکار فیشینگر

از این تکنیک برای انیمیشن عناوین فیلم استفاده کردند، شروع به کار کردند.

سپس جان ویتنی شرکت Motion Graphics را راه‌ اندازی کرد و در بخشی از فیلم هیچکاک به نام سرگیجه کارت‌های

عنوان را متحرک می‌ کرد.

از آن زمان، دنیای موشن گرافیک تکامل یافته است و ابزارهای زیادی برای گنجاندن موشن گرافیک در اشکال مختلف

داستان سرایی به وجود آمده است.مهمتر از آن، آنها در طراحی های بازاریابی و تبلیغاتی که قبل از این همه در مورد

فیلم های تولید شده، طرح های استاتیک و کلام نوشتاری بود، مقبولیت زیادی پیدا کرده اند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو ادعا می کنند که این موشن گرافیک پل خوبی بین قدیم و جدید است و سنت و روندهای

مدرن را در کنار هم قرار می دهد که کاملا ادعای درستی است.

02

 

چرا روی موشن گرافیک سرمایه گذاری کنیم؟

 

قبل از اینکه در مورد گزینه های موجود در موشن گرافیک صحبت کنیم، اجازه دهید یک دقیقه وقت بگذاریم تا ارزشی را

که آنها برای کمپین های شما به ارمغان می آورند را درک کنیم.اگرچه موشن گرافیک به اندازه فیلم ها گران نیستند،

اما همچنان مدعی سرمایه گذاری قابل توجهی در بودجه بازاریابی شما هستند.

گنجاندن موشن گرافیک در کمپین های بازاریابی می تواند:

  • آسان تر نشان دادن مفاهیم پیچیده
  • بهبود خوانایی
  • افزایش نرخ تعامل
  • مفاهیم پیچیده را آسان تر نشان دهید

 

برندها وظیفه آموزش مخاطبان خود، به اشتراک گذاری اطلاعات فنی و به روز رسانی اعداد و ارقام در مورد عملکرد

خود و ارزشی که ارائه می دهند را بر عهده دارند.اما فقط آپلود این محتوا در شبکه های اجتماعی یا وب سایت شما کافی نیست.

شما نیاز دارید که مشتریان این مطالب را بخوانند و اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.با موشن گرافیک میتوانید این مفاهیم

خشک را به بخش های سرگرم کننده تقسیم کنید و مانع بین محتوا و مشتری را کاهش دهید.

 

بهبود خوانایی

تصور کنید باید یک گزارش طولانی در مورد عملیات یا به روز رسانی سیاست های خود برای مشتری منتشر کنید؟

ایجاد یک ویدیو برای این ممکن است بسیار گران باشد و هیچ کس نمی خواهد به صحبت های فردی که مدام در حال حرف زدن

در مورد برخی از جزئیات فنی است گوش دهد.با بازی موشن گرافیک که نقش کمک بصری را ایفا می کند، می توانید خوانایی محتوا را با قیمتی مقرون به صرفه بهبود بخشید.

 

افزایش نرخ تعامل

رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از هر کمپین بازاریابی است.برندها باید اطمینان حاصل کنند که مشتریان به طور مداوم با

محتوای آنها ارتباط برقرار می کنند، حتی زمانی که محتوای آنها فروش محور نیست.این باعث ایجاد ارتباط می شود و در نهایت منجر به فروش از این کانال ها می شود.اما ایمن سازی تعامل در رسانه های اجتماعی دشوار است.

موشن گرافیک را وارد کنید.از GIF گرفته تا ویدیوهای متحرک و نمودارهای متحرک.همچنین می‌ توانید ویدیوهای توضیح‌ دهنده  خود را در رسانه‌های اجتماعی در پلتفرم‌ هایی مانند Instagram Reels، TikTok و غیره ارسال کنید.آژانس دیجیتال مارکتینگ

رسانَتو می تواند با کادر متخصص و حرفه ای خود شما را در این راه همراهی کند.

خب، اکنون که ما ثابت کرده‌ایم که موشن گرافیک می‌ تواند نتایج مشابه ویدیوها را برای شما به ارمغان بیاورد، زمان آن رسیده است که بیشتر از قبل کاوش کنید.در ادامه  نوعی از موشن گرافیک را برای شما توضیح خواهیم داد:

 

فیلم توضیح دهنده

آیا می خواهید با مشتریان خود در مورد محصول، خدمات یا ارزش پیشنهادی خود صحبت کنید؟ آیا نمی دانید چه روش جالبی برای انجام آن وجود دارد؟ البته، کائنات با تمام پیشنهادات ویدیویی به سراغ شما می آید.اما اگر به دنبال گزینه آسان تری هستید چه؟

خب، در این صورت، ویدیوهای توضیحی با انیمیشن های ساده همان چیزی است که شما نیاز دارید.

ویدیوهای توضیح دهنده می توانند برای هر چیزی باشند، توضیح یک ویژگی محصول شما، کاربرد محصول/خدمت شما، جزئیات پیشنهاد جدید و غیره.

و با گرافیک های حرکتی، می توانید اسلایدها و متن هایی را که از قبل در دست دارید با موسیقی و ترانزیشن های جذاب، متحرک کنید تا آنها را سرگرم کننده تر کنید.

برخی از عناصر رایج طراحی ویدیوهای توضیح دهنده موشن گرافیک عبارتند از:

  • تصاویر ثابت
  • متن متحرک
  • اسلایدهای انتقالی
  • ادیوگرام متحرک
  • تصاویر ساده ای که می توانید برای توصیف یک مشکل/ راه حل استفاده کنید

 

*تبلیغات ویدیویی در رسانه های اجتماعی ریسک بالایی دارند و مشخصات فنی آن سختگیرانه است.بنابراین در افزودن افکت ها زیاده روی نکنید و آن را با کلاس نگه دارید.مطمئن شوید که پنج ثانیه اول درگیر هستند و CTA در پایان مشخص است.بقیه به

آرامی از آنجا به داخل حرکت می کنند.

03

از چشم انداز موشن گرافیک هیجان زده هستید؟

انتخاب این ابزار بهترین تصمیمی است که می توانید برای برند خود بگیرید.دامنه توجه مصرف کنندگان در سراسر جهان رو به کاهش است و برندها باید سخت بازی کنند تا مشتریان متوجه آنها شوند.اما محتوای متحرک از گرافیک متحرک، طراحی ویدیو و اشتراک ویرایش ویدیو می‌تواند این کار را آسان‌تر کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو درخواست‌های طراحی نامحدود، بازبینی‌ها و دسترسی کاربر را در طیف گسترده‌ای از دسته‌های طراحی ارائه می کند و می تواند انتخاب مناسب و خوبی باشد برای افزایش مخاطبین شما و رشد کسب و کارتان.

پایان رپرتاژ آگهی
اینترنت جهان درآمد گرافیک مصرف کنندگان
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر