خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران پردیس مطرح کرد:

امروز ١٠ هزار مسکن مهر پردیس تحویل شد/ ٧ هزار واحد تا آخر پاییز آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۵۸۵

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار داشت: در شهر جدید پردیس ٢٩ هزار ٧٢١ واحد باقی‌مانده که امروز ١٠ هزار واحد افتتاح می‌شود و تا پایان پاییز هم ٧ هزار واحد دیگر از واحد‌های باقیمانده به افتتاح خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، خلیل محبت‌خواه در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ١٠ هزار واحد پروژه‌های مسکن مهر پردیس اظهار داشت: در شهر جدید پردیس ٢٩ هزار ٧٢١ واحد باقی‌مانده که امروز ١٠ هزار واحد افتتاح می‌شود و تا پایان پاییز هم ٧ هزار واحد دیگر از واحد‌های باقیمانده به افتتاح خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تمام دست اندرکاران برای تکمیل واحد‌های باقیمانده همکاری و تلاش داشتند، ادامه داد: ساخت هر واحدی تکمیل شد منتظر افتتاح نماندیم و واحد را به طور کامل به متقاضی تحویل دادیم. 

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تاکید کرد: شهر جدید پردیس به یک کارگاه بزرگ و فعال تبدیل شده‌ است و در حالی که در نیمه دوم سال شرایط جوی اجازه ساخت و ساز را نمی‌دهد اما تا پایان پاییز بخشی از واحد‌های باقیمانده تحویل می‌شود. 

محبت‌خواه با بیان اینکه هم از منابع داخلی و منابع صندوق ملی مسکن برای تکمیل پروژه‌ها استفاده می‌کنیم، افزود: پکیج و رادیاتور جزو تعهدات دولت است البته باید توجه داشت که انشعابات به نام خود فرد و مالک واحد باید باشد و پس از تحویل افراد به شرکت گاز مراجعه می‌کنند و اقدامات مورد نیاز برای انشعاب انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز