خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در سومین جلسه شورای مسکن استان زنجان خبر داد:

اختصاص ۱۵۰۰میلیارد تومانی تسهیلات برای ساخت و ساز مدارس در شهرک‌های مسکونی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۱۳

استاندار زنجان، از تامین بخشی از اعتبارات ساخت مدارس در مناطق مسکونی جدید خبر داد.

استاندار زنجان، گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، جهت احداثمدارس در شهرک‌های مسکونی جدید در اختیار آموزش و پرورش استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان، شامگاه دیروز، سه شنبه(۱۶دی) در سومین جلسه شورای مسکن به بررسی مشکلات مسکن مهر در شهرک ۷۳ هکتاری زنجان اشاره کرد و گفت: منابع موجود برای تکمیل زیرساخت‌ها و آماده سازی واحدهای۲۳ هکتار از مجموع ۷۳ هکتاری که جهت ساخت مسکن عقدقرارداد کرده‌اند، مصرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: در راستای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز و آماده سازی واحد‌ها، منابع موجود، صرف تکمیل مسکن خواهد شد تا یک سوم این اراضی در اسرع وقت آماده سازی شود.

انصاری به ممنوعیت ارائه تسهیلات ساخت مسکن به خریداران امتیازات مسکن مهر اشاره کرد و گفت: تسهیلات مسکن مهر تنها به متقاضیان واجد شرایطی که جهت ساخت مسکن مهر قرارداد داشته باشند، اعطا می‌شود و چنانچه این امتیازات به افراد جدید فاقد شرایط فروخته شود، خریداران جدید نمی‌توانند از تسهیلات مسکن مهر استفاده کنند.

مقام عالی دولت در استان از تامین بخشی از اعتبارات ساخت مدارس در مناطق مسکونی جدید خبر داد و گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جهت احداثمدارس در شهرک‌های مسکونی جدید در اختیار آموزش و پرورش استان قرار خواهد گرفت.

انصاری در ادامه به مشکل عدم مشارکت مالی متقاضیان مسکن مهر در پرداخت به هنگام سهم آورده آنان اشاره کرد و گفت: چنانچه متقاضیان مسکن مهر تا سه ماه پس از اعلام و اخطار کتبی، نتوانند نسبت به واریز سهمیه مشارکتی خود اقدام نمایند، قرارداد آنان لغو شده و با قیمت روز پروژه‌ها، با این افراد تسویه خواهد شد تا نسبت به باقی ماندن پول خود طی سنوات گذشته متضرر نشوند.

استاندار زنجان در پایان سخنان خود با بیان اینکه شهرداری زنجان می‌تواند نسبت به صدور گواهی پایان کار واحدهایی که تا ۹۵ درصد از عملیات احداثآن‌ها به اتمام رسیده اقدام کند، اظهار داشت: ارائه این پایان کار با قید ۹۵ درصد خواهد بود و صدور مجوز سکونت در این واحد‌ها و تحویل به خریداران منوط به اخذ استاندارد آسانسور و آتش نشانی و تکمیل نهایی پروژه‌ها خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز