خبرگزاری کار ایران

اداره‌های راهداری شهرستان‌های ساوه و زرندیه اعلام کردند:

کندی تردد در آزادراه ساوه ـ همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۵۲۲

جاده ساوه ـ بوئین‌زهرا همچنان در حالت انسداد است

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ساوه گفت: تردد وسایل نقلیه در آزادراه ساوه ـ تهران که از شب گذشته درگیر بارش برف و کولاک و تردد در آن به کندی جریان دارد و جاده ساوه ـ بوئین‌زهرا به علت شدت کولاک در گردنه هجیب در محدوده استان قزوین همچنان مسدود است.

به گزارش ایلنا، رضا غفرانی افزود: هم اکنون به نسبت شب گذشته از شد کولاک در آزادراه همدان ـ ساوه ـ تهران کاسته شده اما این آزادراه شاهد بارش برف و در برخی نقاط نیز یخ‌بندان است و راهداران به‌صورت مداوم در حال نمک‌پاشی و برف‌روبی هستند.

وی ادامه داد: همچنین برخی نقاط آزاد راه ساوه - سلفچگان و جاده‌های قدیمی ساوه به تهران، همدان، سلفچگان و محور نوبران - بیات همدان نیز شاهد یخ‌بندان و لغزندگی ناشی از بارش برف است که راهداران در این مسیر نیز در حال عملیات هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ساوه اظهار داشت: راهداران این شهرستان از روز گذشته در آزادراه‌ها و جاده‌های منتهی به شهرستان حضور دارند و تاکنون به رغم بارش برف و شدت کولاک و برودت هوا مانع از انسداد مسیرها شده‌اند.

غفرانی به دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ساوه برای رفع انسداد راه‌های این شهرستان اشاره داشته و تصریح کرد: راهداران پس از برف‌روبی و کاهش بارش به محورهای فرعی و روستایی برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده اعزام می‌شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زرندیه نیز در این ارتباط گفت: جاده ساوه ـ بوئین‌زهرا از ساعت 18 روز گذشته به علت شدت بارش برف و کولاک در گردنه هجیب در محدوده استان قزوین مسدود اعلام شده است.

حمیدرضا صادقی با اشاره به اینکه در سایر محورها نیز هم‌اکنون با وجود بارش برف و کولاک تردد در جریان است، افزود: گروه‌های امدادی شهرستان زرندیه شب گذشته تاکنون به علت انسداد محور ساوه ـ بوئین زهرا به بیش از 150 مسافر خدمات اسکان ارائه کرده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز