خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری کرج:

به هیچ وجه شورایی که در انتخاب شهردار مختار است را نقد نمی کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۵۶

سرپرست شهرداری کرج با تکذیب شایعه استعفا سرپرستی شهرداری گفت: اعتقاد دارم اعضا شورا برای انتخاب شهردار حق رای دارند و به هیچ وجه در این مورد اعضا شورا را نقد نمی کنم که چرا انتخاب نشده ام، اگر فرصتی باشد در خدمت شهروندان کرج خواهم بود.

به گزارش ایلنا از البرز، منوچهر غفاری در رابطه با وضعیت انتخاب شهردار کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر اعضا شورای شهر گزینه انتخابی تصدی شهرداری کرج را به عنوان سرپرست انتخاب کنند در این صورت دیگر از مسئولیت سرپرستی کناره گیری می کنم  و یا با صلاحدید اعضا ادامه می دهم.

غفاری با اشاره به شایعه استعفاء خود از سمت سرپرست شهرداری کرج اظهار کرد: بحث استعفاء به میان نیست دو اتفاق خواهد افتاد یا شهردار منتخب بومی و از مجموعه شهرداری کرج و یا خارج از شهرداری خواهد بود.

وی در ادامه افزود: اعضای شورا اسلامی شهر کرج می توانند شخص منتخب را نیز به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب کنند در این صورت بنده دیگر از مسئولیت کناره گیری می کنم اما اگر شهردار منتخب از خارج از بدنه شهرداری باشد در اینصورت نمی تواند سرپرست باشد که با صلاحدید اعضا شورا مسئولیت سرپرستی را ادامه می دهم.

غفاری در پاسخ به سوال خبرنگاران که اگر اعضا شورا از عملکرد شما راضی هستند چرا جزء گزینه های تصدی شهرداری نیستید و اعضا شورا حرف با عملشان یکی نیست، گفت: اعتقاد دارم اعضا شورا حق رای و انتخاب دارند و به هیچ وجه در این مورد اعضا شورا را نقد نمی کنم که چرا انتخاب نشده ام، اگر فرصتی باشد در خدمت شهروندان کرج خواهم بود یا اگرانتخاب نشدم فرصتی برای ادامه زندگی خواهد بود.

وی ادامه داد: کسی که مسئولیت قبول می کند بخشی زیادی از زندگی خود را به کار و تلاش و خدمت به مردم صرف می کند و  اززندگی خصوصی باز می ماند در نهایت هر آنچه را که خدا صلاح بداند و خیر است اتفاق خواهد افتاد.

غفاری گفت: گاهی انتقاد می کردند که در مدت مسئولیتم چرا انتصابی  صورت نگرفت چراکه اعتقاد دارم در دوران سرپرستی  به دو دلیل این کار را انجام ندادم فضای نسبتا هیجانی گذشته را آرام کنم و دیگر اینکه همکاران احساس ثبات داشته باشند تا همدلی و کار صورت بگیرد

سرپرست شهرداری کرج در پایان گفت: امیدواریم فرایند انتخاب شهردار سریع تر انجام شود چراکه به نفع شهر است از این بلاتکلیفی بیرون آید و بهترین انتخاب صورت گیرد.

عمار ایزدیار، سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به جلسه اخیر شورای شهر با توجه به لزوم تعیین تکلیف انتخاب شهردار کرج از نهایی شدن 5 گزینه برای تصدی پست شهرداری خبر داده بود و از محمدرضا رضاپور، علی اکبر میروکیلی، علی سلطانی مقدم، مهرداد کیانی و کاوه حدادپور به عنوان گزینه های نهایی تصدی سمت شهرداری نام برد.

این در حالیست که در بین افراد معرفی شده اخیر، نام افرادی دیده می شود که در انتخاب شهردار قبل (مجید سریزدی) که مورد تایید وزارت کشور قرار نگرفت یا با حداقل رای شورا از دور رقابت حذف شدند و یا به درخواست خود نامزدهای انتخابی، انصرافشان اعلام شد اما منوچهر غفاری که در حال حاضر تصدی سرپرستی شهرداری کرج را بر عهده دارد و نسبت به مدت حضور در شهرداری کرج عملکرد او، رضایتمندی اعضای شورای کرج را جلب کرده اما جزو گزینه های انتخاب نیست.

غفاری پیش از این با ارائه برنامه مدیریت شهری در صحن شورای کرج، موفق شد از میان رقبای گزینه شهردار، جزو دو انتخاب نهایی اعضای شورا باشد اما با کمال ناباوری از لیست پیشنهادی شورا حذف شد و جزو گزینه های اخیر برای تصدی شهرداری جدید کرج از طرف شورا معرفی نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز