خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر صمت در البرز انجام شد؛

افتتاح ۶ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۱۰۶ میلیارد تومان/اشتغالزایی برای ۶۷۰ نفر ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۷۳

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در استان البرز ۶ واحد صنعتی در این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱۰۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۶۰۰ نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از البرز، در سفر یک روزه سیدمهدی نیازی به استان البرز، معاون وزیر صمت پس از حضور در گلزار شهدای البرز و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این استان در جلسه شورای اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت شرکت کرد.

افتتاح واحدهای صنعتی عمران صنعت قرن و پیشرو توسعه وستا در شهرستان نظرآباد و همچنین بهره برداری از واحد صنعتی سیلانه سبز، شهر آرا کارم پارس، آوند چوب آریا و افتتاح شرکت پلی اتیلن گستران در شهرستان اشتهاد در دستور کار سفر یک روزه معاون وزیر صمت به استان البرز بود.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین از شرکت پیران پلیمر پارس و دنیلی در شهرک های صنعتی کوثر و اشتهارد در شهرستان اشتهارد بازدید کرد و در پایان سفر در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی حضور خواهد یافت.

شرکت عمران صنعت قرن در زمینه تولید سازه های فولادی با سرمایه‌گذاری حدود ۲۵۰ میلیارد تومان برای بیش از یکصد و سی نفر اشتغالزایی داشته است.

شرکت پیشرو توسعه وستا در زمینه تولید انواع نوشیدنی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان برای ۱۳۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

واحد صنعتی سیلانه سبز در زمینه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت خواهد داشت، این واحد با سرمایه‌گذاری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای ۲۸۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

شرکت شهر آرا کارن پارس در زمینه تولید کامپاند، گرانول پلیمری و تولید نوار، صفحه و ورق از پی وی سی با سرمایه گذاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای ۸۰ نفر اشتغال زایی مستقیم داشته است.

شرکت آوند چوب آریا نیز در زمینه تولید اوراق فشرده چوبی، تخته فیبر سقف و کاغذ اورلی سرمایه گذاری ۳۱ میلیارد تومان برای ۳۰ نفر اشتغالزایی نموده است. 

شرکت پلی اتیلن گستران در زمین تولید انواع ژئوممبران و لوله های تک جداره گاز و آب از پلی اتیلن فعالیت می کند که میزان سرمایه گذاری آن حدود دویست و پنج میلیارد تومان و اشتغالزایی آن برای بیش از ۲۰ نفر به صورت مستقیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز