خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارتباطات در منطقه اقتصادی پیام؛

خط تولید و مراکز تحقیقاتی شش شرکت فناوری اطلاعات و دانش بنیان افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۵۷

به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شش شرکت حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات و دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه افتصادی پیام، دوشنبه هفتم شهریور ماه و در ششمین روز از هفته دولت و با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این شرکت ها  در منطقه فعالیت های تولیدی و تحقیقاتی خود را آغاز خواهند کرد.

این واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینه تولید تلفن های همراه، لوازم جانبی رایانه، تولید پایانه های فروش آنلاین بی سیم و با سیم و صندوق فروشگاهی دیجیتالی، دستگاه های خودپرداز و تولید تجهیزات مخابراتی، تولید سرور و شبکه سوئیچ فعال خواهند بود.

با راه اندازی این تعداد واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام زمینه اشتغال زایی برای نزدیک به ۱۰۰۰نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

برای اجرای این پروژه ها بیش از یک هزار و 350 میلیارد ریال و 12 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی-ریالی توسط بخش خصوصی انجام شده است.

همچنین در این مراسم، قرارداد واگذاری 132 هزار متر مربع زمین برای واگذاری به 25 شرکت سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد و اعطا می شود.

وزیر ارتباطات در پایان نشستی با مدیران عامل شرکت های دانش بنیان و فعالین حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز