خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد تأکید کرد:

عزم جدی دولت تدبیر امید در حمایت از تولید داخلی

استاندار یزد گفت : دولت یازدهم حمایت از بخش صنعت و تولید داخلی را در اولویت برنامه‌های راهبردی خود قرار داده و اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  و اعضای این ستاد در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

استاندار یزد در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی و شهدای قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری بخش تولید و صنعت نیاز به حمایت دارد و دولت تدبیر و امید به تحقق این مهم توجه ویژه‌ای داشته است.

«سیدمحمد میرمحمدی» با اشاره به اعتبار تخصیصی از طرف دولت یازدهم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ادامه داد: هدف اصلی از این اقدام دولت رونق بخشیدن به تولید داخلی و رفع مشکلات این واحدهاست که مانند یک زخم کهنه بر بدنه تولید و صنعت جا خوش کرده است.

وی تصریح کرد:واحدهای تولیدی و صنعتی که به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مراجعه می‌کنند اغلب درخواست دارند تا پرداخت بدهی‌های آنها به تعویق بیافتد که می‌توان با تنفس چندماهه و تقسیط بدهی به این واحدها کمک کرد.

میرمحمدی در پایان سخنان خود از همکاری بانک‌های استان و سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه صنعت و تولید برای حمایت در راستای رفع موانع تولید استان قدردانی کرد.

کد خبر : ۳۷۷۷۸۷