خبرگزاری کار ایران

جوکار در مراسم معارفه استاندار یزد اظهار امیدواری کرد:

استاندار یزد از مشاورین کار آشنا بهره بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۲۰

استان یزد متفاوت از سایر استانها است، در چهارراه مواصلاتی کشور قرار دارد، قطب اقتصادی مهمی در کشور به شمار می آید و به لحاظ جایگاه فرهنگی منحصر به فرد است.

نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید یزد از مشاورین امین، مخلص و کارآشنا بهره گیرد.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در مراسم معارفه استاندار جدید یزد در محل استانداری یزد با تقدیر از زحمات محمدرضا فلاح زاده استاندار سابق یزد گفت: آقای فلاح زاده مردی سخت کوش، مخلص و ولایت مدار بود وآنچه در استعداد خود بود برای استان صرف کرد.

وی افزود: استان یزد متفاوت از سایر استانها است، در چهارراه مواصلاتی کشور قرار دارد، قطب اقتصادی مهمی در کشور به شمار می آید و به لحاظ جایگاه فرهنگی منحصر به فرد است.

وی در سخنان خود با بیان این که استان یزد به لحاظ جایگاه درآمدی رتبه ۴ را در سطح کشور دارد، گفت: متاسفانه موسسه اعتبارات استان یزد در رتبه ۲۹ در بین استان ها قرار دارد.

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه هفته آینده نمایندگان استان با معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مسائل اساسی استان از جمله تخصیص ناعادلانه اعتبارات در این جلسه مطرح خواهد شد.

جوکار با اشاره به جلسه ۲.۵ ساعت خود با استاندار یزد گفت: ایشان مشیء اعتدالی دارد و در سایه عقلانیت و اندیشه رفتار خواهد کرد و با افراطی گری مخالف است.

وی همچنین متذکر شد: باید روحیه وحدت بین مردم و مسئولان تداوم یابد و هوشیار بود که برخی به دنبال آنند که این وحدت را برهم بزنند.

نماینده یزد با اشاره به انتخاب آقای میرمحمدی به عنوان استاندار جدید یزد و با تبریک به وی افزود: ما امروز در استان یزد نیازمند تحول در برنامه ها و آرمان ها هستیم همچنان که به تدبیر در این موضوع نیازمندیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا آقای میرمحمدی مشاورینی امین، مخلص و کارآشنا برای خود انتخاب کنند.

وی همچنین به مسائل مختلف استان نظیر تخریب بافت تاریخی، بیکاری ۲ رقمی و کمبود آب استان اشاره کرد و گفت: مردم استان یزد بدترین آب را در تابستان امسال آشامیدند و اعتراضی نکردند.

وی همچنین به مسئله حضور اتباع بیگانه اشاره کرد و گفت: در حدود ۱۰ درصد جمعیت استان یزد را اتباع بیگانه تشکیل می دهند در حالی که به ازای مصرف خدمات، سوال اینجاست که چه دستاوردی برای استان داشته است.

وی در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری نسبت به رشد متوازن همه مناطق استان گفت: امیدواریم در مراسم تودیع آقای میرمحمدی از رفتن ایشان ناراحت باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز