خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان شهرداری رشت خبر داد:

عقد قرارداد رانندگان استیجاری شهرداری در شرکت تعاونی کارکنان

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۶۸۹

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان شهرداری رشت از عقد قرارداد رانندگان استیجاری شهرداری رشت با همکاری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جواد شهند مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان شهرداری رشت ضمن اشاره به مشکلات رانندگان استیجاری اظهار داشت: در چند سال اخیر رانندگان استیجاری در خدمت شهرداری رشت با مشکلاتی نظیر فقدان بیمه و عدم امنیت شغلی مواجه بوده اند که با توجه به محدودیتهای ساختاری موجود در قرارداد قبلی امکان رفع آن وجود نداشت.

وی عقد قرارداد رانندگان استیجاری شهرداری در ساختار جدید را نیازمند مصوبه شورای اسلامی شهر عنوان کرد و افزود: با نظر مساعد سرپرست شهرداری رشت و همکاری معاونین و مدیران مربوطه، لایحه ساماندهی رانندگان استیجاری در قالب جدید برای تصویب به شورای اسلامی شهر رشت ارسال می شود. وی ادامه داد: چگونگی ساز و کارهای قانونی این طرح بررسی شد و جهت بررسی و تایید نهایی در اختیار شورا قرار می گیرد.

جواد شهند با بیان اینکه مدیریت این نیروها تا طی مراحل قانونی آن کماکان با سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خواهد بود افزود: با تصویب لایحه مذکور توسط شورای اسلامی شهر رشت رانندگان استیجاری با امضای قرارداد با شرکت تعاونی در قالب جدید ساماندهی خواهند شد و از تیر ماه در قالب تعاونی به فعالیت ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان شهرداری رشت ضمن تشکر از سازمان بازرسی استان و ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار مسافر شهرداری رشت بیان داشت: پیمان پارسا به‌رغم تصویب بودجه سازمان مذکور و ضوابط آن در سال جاری و تنها در راستای تحقق این طرح و کمک به رانندگان محترم همکاری بی شائبه ای داشتند.

وی در پایان گفت: با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور خواستار توجه ویژه اعضای شورای شهر رشت به رانندگان استیجاری هستم، زیرا با این اقدام تا حدود زیادی امنیت جسمی، روحی و روانی این افراد که اکثرا از جوانان شهر هستند تامین خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز