خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان خبر داد:

برگزاری همایش و جشنواره رسانه و انقلاب در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۱۹۰

سومین جلسه هیات «اندیشه ورز» کارگروه فرهنگی - هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفتر معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این جلسه که با حضور ابراهیمیان معاون فرهنگی، ثقتی مشاور فرهنگی مدیر کل ارشاد گیلان، رضوانی‌نژاد مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مرادی نماینده اتحادیه موسسات قرآنی، خورسندی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان، حاذق نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی، احمدی فر نماینده انجمن موسیقی و پورصادقی نماینده کانون آگهی ها و تبلیغات همراه بود، پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد برنامه های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب با رویکرد باور پذیر بودن و با چشم انداز ۱۴۰۴ و در جهت تحقق اهداف انقلاب باشد.

همچنین در این جلسه مقرر شد هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در اجرای برنامه ها مشارکت بالایی داشته باشند و از پتانسیل عظیم جامعه دانش آموزی و جامعه رسانه ای بهره لازم گرفته شود.

در این جلسه مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه جامعه رسانه ای و مطبوعاتی استان همواره در اجرا ، تولید و بازتاب برنامه های دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب پیشرو بوده و از هم اکنون به انتشار موضوعات و مطالب مرتبط اقدام کرده اند، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های خانه مطبوعات در دهه فجر امسال برگزاری همایش و جشنواره رسانه و انقلاب است.

کریم خورسندی افزود: به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب به افرادی که با تولید و محتوا اقدام به نگارش مطالب و مقالاتی در خصوص چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نمایند جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

وی اضافه کرد: محورهای جشنواره در خصوص نقش رسانه ها و خبرنگاران در پیروزی انقلاب اسلامی، مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی و فرهنگ سازی در باورهای دینی و تاثیر و نقش مردم گیلان در پیروزی انقلاب می باشد که در رشته های سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گزارش می توانند مطالب تولیدی و منتشر شده خود را حداکثر تا تاریخ ۱۲ بهمن ماه به خانه مطبوعات تحویل نمایند.

خورسندی خاطرنشان کرد: آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که از ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ لغایت ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز چاپ و منتشر شده باشد.

گفتنی است به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز ارزنده ای اهدا می شود و زمان دقیق برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و انقلاب متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز