خبرگزاری کار ایران

هادی خانیکی:

انقلاب اسلامی انقلاب رسانه های کوچک بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۷۱

نقش نوار کاست درمقابل رسانه های دولتی شاه و در عرصه پیروزی انقلاب نقش بزرگ و تاثیر گذاری است.

ایلنا: مشاورمطبوعاتی دولت اصلاحات بابیان این مطلب که انقلاب اسلامی ایران، انقلاب رسانه های کوچک بود، افزود: نقش نوار کاست درمقابل رسانه های دولتی شاه و در عرصه پیروزی انقلاب نقش بزرگ و تاثیر گذاری است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از شیراز، " هادی خانیکی " شامگاه جمعه ۱۸ بهمن ماه در همایش " رسانه و انقلاب اسلامی " وبزرگداشت مرحوم استادکاظم معتمد نژاد افزود: یکی از شکافهای مهم و بزرگ در بحثارتباطات فضای بین روزنامه نگاری حرفه ای و آکادمی است که باید نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به خصوصیت های اخلاقی و حرفه ای استاد معتمد نژاد، گفت: این استاد بزرگ ارتباطات چهار خصوصیت مهم داشت که شامل، تاکید بر اخلاق حرفه ای، تاکید بر شکل گیری اخلاق رسانه ای، روزنامه نگاری مستقل، آزاد، تکثرگرایی و همچنین تاکید بر روزنامه نگاری منتقد داشت.

" خانیکی " با ارایه پیشنهادایجاد تحصیلات تکمیلی در حوزه رسانه و ارتباطات به استاندار فارس گفت: از در ودیوار شیراز نشانه هایی از علاقه مردم به روزنامه نگاری و ادبیات می بارد.

وی با یاد آوری خاطرات دروان دانشجویی وزندانش در رژیم سابق گفت: ژن فرهنگی بودن از نسل های قبل و نسل به نسل به مردم این شهر و استان انتقال پیدا کرده است و همین عامل باعثشده تا شیراز و فارس دارای پیشینه بسیار قوی در رسانه و ارتباطات باشد.

این استاد دانشگاه افزود: روزنامه نگاری در آمایش سرزمین فارس بسیار تاثیر گذار است و باید به عنوان یک مزیت مهم دنبال شود، از همین روی رشته های علوم ارتباطات و روزنامه نگاری باید در این استان توسعه پیدا کند.

" خانیکی " با تاکید برنقش پراهمیت مطبوعات محلی گفت: باید به روزنامه های محلی توجه ویژه شود چراکه وجود اینگونه رسانه ها باعثایجاد تکثرگرایی در جامعه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز