خبرگزاری کار ایران

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان؛

کیفیت مطبوعات لرستان در اولویت کاری ما قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۶۴

متاسفانه هم اکنون مطبوعات لرستان از سطح کیفی بسیار پایینی برخوردار هستند و بخش عظیمی از صفحات آنها شامل تبلیغات و آگهی است که در این راستا موضوع کیفی سازی این حوزه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

متاسفانه هم اکنون مطبوعات لرستان از سطح کیفی بسیار پایینی برخوردار هستند و بخش عظیمی از صفحات آن‌ها شامل تبلیغات و آگهی است که در این راستا موضوع کیفی سازی این حوزه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام حمید رضا حنان در مراسم تودبع مدیر کل قبلی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود، اظهار داشت: باید به گونه‌ای کار کنیم که در همه صحنه‌های فرهنگی باشیم و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را صادر کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه ویژه به مقوله فرهنگ عنوان کرد: فرهنگ هویت و چیستی یک ملت است و همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برنامه‌هایش در این اداره کل بیان داشت: کشف استعدادهای جدید در حوزه فرهنگ و هنر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های من در این اداره کل خواهد بود.

حجت الاسلام حنان با تاکید بر راه اندازی کمیته‌ای برای کشف استعدادهای جدید در این حوزه در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: ما به طور حتم اقدام به راه اندازی این کمیته در استان با صلاحدید وزارتخانه خواهیم کرد.

وی همچنین حمایت از قشر هنرمند لرستان را یکی دیگر از برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت: همچنین شناسایی آسیب‌های حوزه فرهنگ و هنر و برطرف کردن آن‌ها نیز یکی دیگر از اهداف مدظنر ما خواهد بود.

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از فعال کردن انجمن‌های فرهنگی و هنری در استان خبر داد و تصریح کرد: همچنین تقویت برنامه‌های قرآنی با فعال کردن کانونهای فرهنگی و هنری مساجد نیز از دیگر اقدامات در دستور کار ما در این اداره کل خواهد بود.

حجت الاسلام حنان با تاکید بر اینکه معیار کار ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مر قانون و سیاستهای کلی مقام معظم رهبری در این رابطه خواهد بود افزود: همچنین تقویت سینما‌ها و احیای برخی سینماهای سطح استان که تعطیل شده‌اند نیز یکی دیگر از برنامه‌های ما در این اداره کل است.

وی همچنین به برنامه‌های خود در حوزه مطبوعات اشاره کرد و گفت: متاسفانه هم اکنون مطبوعات لرستان از سطح کیفی بسیار پایینی برخوردار هستند و بخش عظیمی از صفحات آن‌ها شامل تبلیغات و آگهی است که در این راستا موضوع کیفی سازی این حوزه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این مراسم با بیان اینکه اگر موفقیتی طی این چند سال در حوزه فرهنگ و هنر استان شکل گرفته مرهون تلاشهای اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه استان بوده است گفت: موفقیتهای لرستان در جشنواره‌های مختلف هنری به خاطر تلاشهایی بوده که از سوی خود هنرمندان این استان صورت گرفته و ما تنها حمایت کرده‌ایم.

حجت الاسلام علی اسماعیلیان با تاکید بر ضرورت حمایت از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی مسئولان استان بیان داشت: باید هنرمندان و مسئولان استان در راستای ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان دست به دست هم دهند و فعالیت داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز