خبرگزاری کار ایران

کریم خورسندی خبر داد:

برگزاری جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی‌گیلان در آذرماه سالجاری در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۴۰۵

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی این استان در آذرماه سالجاری در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، کریم خورسندی گفت: با موافقت رضا مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مقرر شد جشنواره ملی مطبوعات در گیلان برگزار شود و بنابر این تصمیم، جزییات برپایی جشنواره با تشکیل ستادی در جلسات متعدد با حضور اعضای ستاد مورد بررسی قرار می‌گیرد و نهایتا خروجی جلسات به اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه استان گیلان با داشتن کثرت رسانه‌های مکتوب و مجازی می‌تواند خاستگاه برپایی جشنواره های فرهنگی و رسانه ای باشد، اظهار کرد: جشنواره ملی مطبوعات در منطقه آزاد انزلی علاوه بر معرفی ظرفیت‌های استانی در زمینه گردشگری و رونق اقتصادی می‌تواند  به عنوان نقطه آغازی برای ماندگاری یک جشنواره در سطح ملی و برای سال های آتی شود.

وی ادامه داد: ستاد برگزاری جشنواره متشکل از سازمان منطقه آزاد انزلی، خانه مطبوعات گیلان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، استانداری و چندین نهاد مرتبط دیگر خواهد بود و جشنواره مذکور در آذرماه سالجاری در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز