خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقای همه جانبه سلامت در گیلان انجام شد:

تشکیل مجمع سلامت شهرستان رودسر

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۸۷

اولین نشست مجمع سلامت شهرستان رودسر به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با محوریت افزایش مشارکت اجتماعی در حوزه سلامت، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رودسر، به منظور اجتماعی‌‌‌‌‌‌سازی مقوله سلامت و در راستای ارتقای همه‌‌‌جانبه سلامت در استان گیلان، اولین نشست مجمع سلامت شهرستان رودسر، با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیران دستگاه‌‌‌های اجرایی شهرستان و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی داودی، معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تقدیر و تشکر از استقبال مسوولان شهرستان رودسر از برگزاری اولین نشست مجمع سلامت این شهرستان گفت: دولت تدبیر و امید در سال ۹۳ با اجرایی کردن طرح تحول نظام سلامت، گامی بسیار مهم و اساسی در حوزه درمان برداشت و اجرایی شدن این طرح بسیاری از آلام اقشار مختلف مردم در حوزه های درمانی را مرتفع ساخت.

وی ادامه داد: اجرای طرح تحول نظام سلامت و توجه به مقوله سلامت، هدیه مقام معظم رهبری به مردم کشور بود که در دولت تدبیر و امید به فعلیت درآمد. 

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: همان گونه که طرح تحول سلامت توانسته بسیاری از مشکلات درمانی مردم جامعه را رفع کند، پرداختن به مقوله اجتماعی سلامت نیز می‌‌تواند معضلات حوزه اجتماعی سلامت را مرتفع کند. 

داودی در ادامه در خصوص احداث بیمارستانی در رودسر با ۱۱۲ تخت خبر داد.

صنعت کار، مدیر شبکه بهداشت رودسر نیز ضمن خیر مقدم از حضور مسئولان از توسعه مشارکت‌‌‌های اجتماعی که درخصوص تشکیل مجمع سلامت شهرستان انجام شده خبر داد و به افتتاح اولین کانون سلامت محله، در مرکز بهداشت رودسر اشاره کرد.

حجت الاسلام روحانی، امام جمعه رودسر با اشاره به اهمیت سلامتی در جامعه، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید گام های مهمی برای ارتقای سلامت مردم برداشته شده است که می تواند الگوی خوبی برای سایر کشورها باشد.

وارسته بهدانی، فرماندار رودسر نیز با اشاره به اینکه در جوامع بشری عنصر سلامت کلیدی‌‌‌ترین مولفه است، تصریح کرد: اگر بخواهیم امید به زندگی را افزایش دهیم باید در حوزه سلامت بیشتر کار کنیم و یکی از این رویکردها در طرح جامع سلامت، اجتماعی شدن آن است که این مهم به عنوان امتیاز ویژه دولت و نظام محسوب می شود و انتظار از همه دستگاه‌‌‌ها این است که این مهم را برای مردم توضیح داده و از خیرین نیز تقاضا می‌‌شود که در حوزه سلامت ورود کنند و برای ارتقای سلامت مردم، هزینه کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز