خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن خبر داد:

افتتاح سد لاستیکی باغبانان فومن در هفته دولت/ مردم در جریان خدمات دولت قرار بگیرند

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۱۹۲

فرماندار شهرستان فومن از افتتاح سد لاستیکی باغبانان به عنوان یکی از پروژه های شاخص استان در هفته دولت خبر داد .

به گزارش ایلنا از فومن، جلسه هماهنگی هفته دولت به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

محمود قاسم نژاد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: از خصوصیات بارز این دو شهید بزرگوار اخلاق مداری، تواضع، مردم داری و توجه به مردم مستضعف جامعه بود و در طول دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی دولت های مختلف سعی دارند به نوعی خود را منتسب به دولت شهید رجایی بکنند.

فرماندار شهرستان فومن یادآور شد: دولت شهید رجایی اگرچه عمر کوتاه مدتی داشت اما پربار بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با تأکید بر اینکه خدمات دولت می ‌بایست به طور مناسب به مردم گزارش شود، اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی است که دستاوردهای دولت بیان شود. این مهم است که خدمات ارائه شده توسط دولت به مردم به خوبی تببین و تشریح شود و مردم در جریان خدمات قرار بگیرند.
 
قاسم نژاد از افتتاح روکش آسفالت راه روستایی، توزیع و اصلاح شبکه برق روستایی، مهد کودک، پمپ بنزین چندین مورد پل ارتباطی و افتتاح دو ساختمان دهیاری، خبرداد و گفت: خانه بهداشت قلعه رودخان با صرف اعتبار 210 میلیون تومان در هفته دولت بهره برداری می رسد.
 
وی ادامه داد: توسعه یک طرح پرورش ماهیان گرم آبی، دو واحد خانه مسافر در روستاهای شالده و شکالگوراب، یک واحد خیاطی و یک واحد نانوایی در کنار یک مدرسه پیش دبستانی پروژه های قابل افتتاح از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید هستند.
 
فرماندار شهرستان فومن از افتتاح سد لاستیکی باغبانان به عنوان یکی از پروژه های شاخص استان در این هفته خبر داد و افزود: برای احداث این سد 14 میلیارد تومان هزینه شده است که تأثیر زیادی بر روی کشاورزی منطقه خواهد داشت.

وی همچنین متذکر شد که نواقص پروژه ها قبل ازافتتاح به طور کامل برطرف شود.

قاسم نژاد در بخش دیگری از اظهارات خود همچنین بر لزوم برگزاری برنامه های فرهنگی در راستای تببین وی‍ژگی های شهیدان رجایی و باهنر تأکید کرد.

تعداد پروژه های قابل افتتاح و برآورد ریالی میزان اعتبار تخصیص یافته برای اجرای پروژه ها و همچنین برنامه های جانبی هفته دولت متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز