خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیرین خبر داد:

برگزاری اولین همایش برون استانی خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۴۳

توسعه واقعی یک کشور باوجود انسان‌های سالم محقق می‌شود. لذا ما هرچقدر در بخش‌های بهداشت، درمان و سلامت هزینه کنیم، اثربخشی آن را در پیشرفت جامعه مشاهده خواهیم کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین همایش برون‌ استانی خیرین سلامت استان در جوار شاهچراغ با حضور مسئولین، خیرین، واقفان و فعالین عرصه سلامت و حوزه بهداشت و درمان و جمعی از جامعه پزشکی در شهر شیراز برگزار می‌شود.

«سالار جوکار» در گفت‌و‌گو با ایلنا از یاسوج، با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد از دیرباز مهد واقفان و خیراندیشانی از جمله آیت‌الله ملک حسینی(ره) و سید علی ملک حسینی بوده است که خدمات ماندگار فراوانی را در جنوب کشور رقم‌زده‌اند،، اظهارداشت: توسعه واقعی یک کشور باوجود انسان‌های سالم محقق می‌شود. لذا ما هرچقدر در بخش‌های بهداشت، درمان و سلامت هزینه کنیم، اثربخشی آن را در پیشرفت جامعه مشاهده خواهیم کرد.

وی افزود: در پایان سال گذشته سیاست‌های کلی حوزه اقتصاد مقاومتی و سلامت توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد و توجه ویژه به بحثامنیت غذایی، سلامت، اخلاق محوری در حوزه فرهنگ و هدفمندسازی یارانه‌ها در مسیر ارتقای شاخص‌های اجتماعی، از منویات مقام عظمای ولایت است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از سال گذشته توسط دولت کار در این بخش‌ها آغاز و اکنون اعتبارات ناشی از افزایش قیمت حاملان انرژی در راستای سلامت مردم و ارتقای سطح کیفی بهداشت و درمان هزینه می‌شود.

جوکار گفت: مجمع خیرین سلامت استان با انجام کار کار‌شناسی و جذب خیرین بخش سلامت، تلاش جهت ایجاد وحدت رویه با مجامعی که عهده‌دار بحثعرصه سلامت هستند، انجام مشاوره، معرفی بیماران نیازمند به مراکز درمانی کم‌هزینه و احداث، تکمیل و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی ر ا از بدو شروع به کار در دستور کار داشته است.

وی پروسه تشکیل مجمع خیرین سلامت، اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی را برشمرد و با تقدیر از نیکوکاران فعال و افراد حاضر در این عرصه اظهار داشت: این امر در افزایش کمک‌های مردم نسبت به یکدیگر و رسیدن به رشد و بالندگی بسیار مؤثر است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: امیدواریم اولین همایش برون‌استانی که با حضور مسئولین، خیرین، واقفان و فعالین عرصه سلامت و حوزه بهداشت و درمان و جمعی از جامعه پزشکی در شهر شیراز برگزار می‌شود، نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز