خبرگزاری کار ایران

انتصاب مدیرکل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۲۰۰

در حکمی از سوی استاندار کرمان و در جلسه ای به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، رضا اشک به سمت مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از کرمان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در آئین تودیع و معارفه مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان با اشاره به قوانین آفرینش و سنت های الهی، افزود: مسئولین و کارکنان در هر جایگاهی که هستند باید با نیت الهی و با هدف خدمت به مردم و نظام کار کنند.

فدائی با تاکید براینکه دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان جای مهمی است که در آن باید به عدالت توجه شود، یادآورشد: اگر عدالت به معنای واقعی در بازرسی ها رعایت نشود به جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ظلم خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان ضمن قدردانی از خدمات محمد باژیان مدیرکل سابق دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان، تصریح کرد: باژیان تسلط خوبی در کار داشت و این امر در گزارش های ایشان کاملا مشهود بود.

فدائی از اشک فرماندار سابق بم به عنوان نیروی باتجربه و باسابقه‌ی مجموعه استانداری کرمان یاد کرد و گفت: امید است که مدیرکل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان رویه باژیان را دنبال کرده و با مسائل و مراجعات به صورت کارشناسی برخورد نماید.

وی با اشاره به اینکه محمد باژیان با تجارب ارزنده ای که دارد، انتخاب خوبی برای مدیریت دفتر بحران استانداری کرمان است، خاطرنشان کرد: دستور العملی از سوی دولت برای لحظات اولیه بحران در حال تدوین است که درخواست شده از تجربیات استان کرمان در زلزله بم برای تهیه این دستورالعمل استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز