خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر خبر داد:

از بازآفرینی پل خشتی چمارسرا تا احداث ۵ بازارچه میوه در رشت

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۴۶۹

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از بهره‌برداری ۵ پروژه مهم عمرانی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا ،سید امیر حسین علوی با اعلام این خبر گفت:به زودی در ۵ نقطه از شهر رشت بازارچه های میوه و تره بار احداث می شود. این بازارچه ها در محدوده پل عراق، حافظ آباد، جنب پل محله جماران، ساغریسازان و سردار جنگل جانمایی می شود. همچنین ساماندهی بازار برزگ رشت نیز در دستور کار است.

علوی از احداث دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی خبر داد و افزود: ایستگاه آتش نشانی در شهرک امام حسین (ع) آماده بهره‌برداری است و مقدمات احداث یک ایستگاه آتش‌نشانی جدید نیز با هزینه یکی از خیرین در حال ساخت است.
 
رئیس شورا برمرمت بناهای میراثی بجامانده در شهر تاکید کرد و افزود: یخچال چمارسرا تنها یخچال طبیعی بجا مانده در گیلان است و طرح بازسازی این یخچال که در باغ میراثی سالار مشکات قرار دارد، آغاز می شود.

 

علوی همچنین گفت: طرح باز آفرینی پل خشتی چمارسرا نیز زیر نظر معاونت خدمات شهری و توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت در حال انجام است.
 
رئیس شورا توجه به سلامت شهروندان را رویکرد شورای پنجم خواند و افزود: تا پایان سال رینگ دوچرخه سواری محدوده تالاب عینک و همچنین پیاده راه سلامت قابل بهره‌برداری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز