خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

شورای شهر از توسعه زیرساخت‌های ایمنی تبریز حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۴۲

تبریز به عنوان نخستین شهر تاریخ ایران که صاحب آتش نشانی شد طی سال‌های اخیر با توسعه و افزایش ایستگاه‌ها و نیز خرید و تجهیز ماشین آلات و امکانات فنی، امدادی و عملیاتی به یکی از شهرهای امن کشور در این بخش تبدیل شده است.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز از حمایت همه جانبه اعضای این نهاد مردمی از توسعه زیرساخت‌های ایمنی شهری به ویژه آتش نشانی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا بهروز خاماچی که در آئین روز آتش نشانی و در مراسم رژه نیرو‌ها و یگان‌های امدادی، عملیاتی و اجرایی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز سخن می‌گفت از تلاش سال‌های اخیر شهرداری و شورای اسلامی شهر در توسعه و تجهیز آتش نشانی تبریز به عنوان یکی از شاخص‌های موفقیت مدیریت شهری یاد کرد و گفت: تبریز به عنوان نخستین شهر تاریخ ایران که صاحب آتش نشانی شد طی سال‌های اخیر با توسعه و افزایش ایستگاه‌ها و نیز خرید و تجهیز ماشین آلات و امکانات فنی، امدادی و عملیاتی به یکی از شهرهای امن کشور در این بخش تبدیل شده و اینجایگاه در سایه حساسیت‌های شورا و نیز تدبیر شهرداری حاصل شده است.
وی خدمات و تلاش‌های جان بر کفانه پرسنل آتش نشانی تبریز را ایثار و فداکاری عملی در راستای تأمین و تقدیم ایمنی و سلامت به شهر و شهروندان ارزیابی کرد و گفت: خدمات و ایثار آتش نشانان خدوم هم سنگ و هم طراز ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
خاماچی در خاتمه آمادگی شورای اسلامی شهر برای تصویب طرح‌های مرتبط با ایمنی و سلامت شهر و شهروندان را اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز