خبرگزاری کار ایران

رئیس شورا اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:

جایگاه شورای اسلامی کلانشهر اصفهان در کشور حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۶۳

موضع گیری ها و خط مشی ریاست جمهوری کشورمان بر اساس سیاستهای کلی نظام و مقام معظم رهبری، باعثعزت و سربلندی اسلام، نظام اسلامی و کشورمان می شود.

ایلنا: رئیس شورا اسلامی شهر اصفهان گفت: موضع گیری‌ها و خط مشی ریاست جمهوری کشورمان بر اساس سیاستهای کلی نظام و مقام معظم رهبری، باعثعزت و سربلندی اسلام، نظام اسلامی و کشورمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رضا امینی با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای اسلامی کلانشهر اصفهان در کشور بر لزوم وحدت، همدلی و هم افزایی اعضای این شورا در جهت توسعه، پیشرفت و تعالی این شهر را مورد تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اهمیت و جایگاه شورای اسلامی کلانشهر اصفهان بسیار حائز اهمیت است بیان داشت: وحدت، همدلی و هم افزایی اعضای این شورا باید در جهت توسعه، پیشرفت و تعالی این شهرمورد تاکید قرار گیرد و این مهم باید در اولویت برنامه‌های شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

وی به انتخاب اعضای کمیسیونهای تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان اشاره و این انتخاب را بر اساس تخصص آنان بیان کرد و از اعضای کمیسیونهای شورای اسلامی شهر خواست برای پویایی و فعال‌تر شدن این کمیسیون‌ها از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین با گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران اسلام فلاحی، فکوری، کلاهدوز، نامجو و جهان آراء و یاد و خاطره آنان، از خدمات این شهیدان به اسلام و انقلاب تجلیل کرد.

وی با اشاره به هفتم مهرماه روز آتش­نشانی و ایمنی، از تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی آتش­نشانان سخت کوش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در جهت حفاظت از جان و اموال شهروندان قدردانی کرد.

امینی در پایان روز بزرگداشت مولانا جلال­الدین بلخی(مولوی) شاعر شهیر و برجسته را گرامیداشت.

گفتنی است به دلیل اهمیت بخشهای ورزشی، گردشگری و بهداشت و سلامت و لزوم توسعه آن‌ها در کلان شهر اصفهان، شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره چهارم، علاوه بر ارتقاء کمیسیونهای تخصصی این شورا، کمیسیون بهداشت و سلامت را نیزبه این کمیسیون‌ها اضافه شده که به این ترتیب تعداد کمیسیونهای تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان به ۵ کمیسیون افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز