خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه مدیرکل و مدیران راه و شهرسازی گیلان با فرماندار رضوانشهر

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۳۶۴

جلسه مشترک مدیرکل و جمعی از مدیران راه و شهرسازی گیلان با فرماندار شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، با هدف بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان رضوانشهر وتعیین تکلیف آنها، جلسه مشترک مدیرکل و جمعی از مدیران راه و شهرسازی گیلان با فرماندار شهرستان رضوانشهر در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

 علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با تشریح وضعیت آسفالت راههای روستایی شهرستان رضوانشهر اظهار داشت : از ابتدای سال جاری 13 کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان با صرف هزینه ای بالغ بر 22279 میلیون ریال به اجرا درآمده است.

وی افزود: بهسازی راه اصلی انزلی- رضوانشهر در دو بخش به طول 2.7 و1.9 کیلومتر با عرض 25.6 متر درحل اجراست که 100 درصد پیشرفت فیزیکی و65 درصد پیشرفت ریالی دارد .

 خاوری میزان اعتبار لازم برای اتمام این پروژه را بالغ بر 80000 میلیون ریال عنوان کرد.

 وی به مشکل تامین مصالح  و ضرورت تهیه آن در شهرستان اشاره کرد و گفت در سال ۹۶ ، 11 پروژه به طول 27 کیلومتر در دستور کار قرار داده ایم که در صورت تخصیص قیر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه شهرستان رضوانشهردارای دو ناحیه شرق وغرب می باشدو طی سرشماری سال 1395 دارای 8016 نفر جمعیت می باشد،افزود: از مساحت حدود 700 هکتاری محدوده مصوب طرح جامع وتفصیلی ،33 هکتار بافت فرسوده شهری شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: این شهر دارای 2محله بافت فرسوده است که قسمت اعظم آن درمحله رضوانده وکهنه کج محله واقع شده است وپرداخت تسهیلات بافت فرسوده برای شهر رضوانشهر از سال88 تا نیم سال اول96 به میزان 33 واحد 9900 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اختصاص قیر به این شهرستان گفت: میزان قیر تخصیص داده شده به شهرداری های پره سر و رضوانشهر در سال ۹۵ . ۲۰۰ تن بوده که تحویل داده شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان میزان مطالبات شهرداری رضوانشهراز محل تخفیفات 50% عوارض صدور پروانه ساختمانی در محدوده مصوب بافت فرسوده شهری (بر اساس قانون ساماندهی حمایت از تولید وعرضه مسکن – مصوب سال87)در نیم سال اول96 را بالغ بر 38.905.590ریال عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در این جلسه از فرماندار محترم شهرستان رضوانشهر خواست تا به شهرداران شهرهای رضوانشهر و پره سر تاکید و ابلاغ کند که  شهرداران محترم موظف به رعایت طرح های جامع – تفصیلی و هادی شهر بوده و کلیه پروانه ها بایستی بر اساس ضوابط و مقررات  طرح های فوق صادر گردد.

وی ادامه داد : چنانچه درخواست یا مغایرتی در مورد طرح های مذکور در شهر رضوانشهر باشد به کمیسیون ماده 5 و  در خصوص شهر پره سر تا زمان تصویب طرح جامع شهر به کمیسیون مغایرتهای طرح هادی ارجاع  دهند.

وی همچنین از فرماندار  شهرستان رضوانشهر خواست در خصوص هرگونه ساخت و ساز در خارج از محدوده شهرها به بخشداران تاکید کنند که جهت صدور پروانه ساخت و ساز ابتدا درخواست به کارگروه تخصصی امور زیربنایی استان ارجاع شود و پس از اخذ مجوز لازم  ، نسبت به صدور پروانه اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز