خبرگزاری کار ایران

در نشست خاوری با فرماندار بندرانزلی مطرح شد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگراه انزلی به رضوانشهر/ تخصیص اعتبار 130 میلیارد تومانی برای پروژه

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۸۱

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اعلام کرد : پروژه بزرگراه انزلی به رضوانشهر با اعتبار 130 میلیارد تومانی به طول حدود 30 کیلومتر بوده که در حال حاضر در مناقصه قرار دارد و انتظار می رود که در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش‌ایلنا از بندرانزلی، میرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی در نشست با علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان تکمیل و اتمام پروزه مسکن مهر شهرستان انزلی را یکی از مهم ترین دغدغه‌های مردم این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار بندرانزلی گفت: تکمیل و اتمام پروژه مسکن مهر شهرستان بندر انزلی یکی از مهمترین خواسته‌های مردم و مسئولان شهرستان بندرانزلی است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به اتمام و بهره برداری برسد.

میرشمس مومنی‌زاده خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تلاش و همت مسئولان مربوطه تاپایان امسال این پروژه ساماندهی شود.

وی افزود: در خصوص فضای اداری و سازمانی برخی ادارات در شهرستان مشکلاتی وجود دارد که انتظار داریم راه و شهرسازی در زمینه واحدهای سازمانی خود در چارچوب قانون مساعدت لازم برای بهره برداری و استفاده از این واحدها را با مسئولان شهرستان انجام دهد.

خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز در این نشست اعلام کرد : پروژه بزرگراه انزلی به رضوانشهر با اعتبار 130 میلیادر تومانی به طول حدود 30 کیلومتر بوده که در حال حاضر در مناقصه قرار دارد و انتظار می رود که در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی تصریح کرد : کمربندی شهر بندرانزلی نیز در حال حاضر کارگاه آن تجهیز شده و میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن این پروژه 180 میلیارد تومان برآورد شده است.

خاوری افزود : طرح تفضیلی شهر بندرانزلی نیز با سرعت و جدیت در حال اجرا است.

وی ادامه داد : در حوزه راه روستایی شهرستان بندر انزلی از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز